2007. szeptember 30., vasárnap

Party az ellenfélnél

Ez a cím itt nem is helytálló, mert nem éreztem h az ellenfélnél lettem volna. inkább csak egy másik floorballosnál, akihez nagyon sokféle ember meg volt hivva. Nagyon jo volt a volt osztálytársaimmal beszélgetni, közülük mondjuk Danit többször szoktam látni mivel egy egyetemre járunk :D Ikrek meg odajárnak ahová nekem is mennem kellett volna. Ugyh öket nagyon irigylem..iszonyu mázlisták hogy amikor suliban vannak akkor is fözhetnek :D tudom ezt ök nem mindig gondolják igy :D
Aztán beszélgettem Tritonos fiukkal..illetve hallgattam a ropogos poénokat, melyek igen gyakran kiélezödtek a pályán valo kemény találkozásokra:D
Viszont az egész estében az volt a legjobb dolog, hogy Nikivel- szintén ellenfél- odáig jutottunk hogy nem akarunk egymás ellen játszani. nos mikor jut idáig két ember? hát ha annyira megszeretik egymást h nincs szivük összetörni a másikat a pályán pedig muszáj lenne...amugy nem is ismerjük egymást annyira, hogy ejha, de sok a közös pont az életünkben ezért orákig el tudunk beszélgetni. itt is meglett volna de körbevettek az idétlen fiuk ugyh erre nem volt lehetöség..
Szoval nagyon jol elvoltam, de azért láttam a másik oldalt is...a sötétet... volt itt rokakoma meg nyuszipuszi ribirészleg...dehát az emberek nem egyformák..ezt el kell fogadni.

Nincsenek megjegyzések: