2007. november 29., csütörtök

.... .... ....

mikor végre azt hiszi az ember h valamit jol csinált csak akkor jön rá igazán h mégsem...
nem könnyű lezárni dolgokat pláne ha még hátráltatnak is benne némely tényezők, aztán az új dolgoknak mindig megvan a veszélyük, viszont nem hinném h a jol bevált dolgoknál kéne maradni csak a megszokás miatt...
nem tudom...mindig csak ezt tudom ismételni nem tudom...ez igy elég bizonytalan ugye? igazibol nekem az az élet valo amiben nem kell gondolkodni...vagy amiben helyettem gondolkodnak....
igazibol semmi sem jo és sehogy sem jo
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igen, kétségtelen, az új dolgoknak mindig megvan a veszélyük, de az emberiséget is az új dolgok kitalálása/kipróbálása viszi előre. Van ami persze rosszul sül el, de az új dolgok többsége előbb-utóbb elkezd működni ;)

Az az élet, amiben nem kell gondolkodni az a birkáknak való, nem egyetemi hallgatóknak :P Régen én is ezt vallottam, hogy a legjobb ha én nem gondolkodok,hanem mondja meg inkább más, hogy mi hogy legyen. Hosszú évekig ezt vallottam. Néhányszor próbáltam magam gondolkodni, de sosem jöttek össze a dolgok, vagy mindig le lettem hurrogva. Mostanra viszont rájöttem, hogy marha jó dolgokat lehet véghez vinni, ha a saját fejem után megyek, és másoknak max. a tanácsát kérem ki. Visszagondolva, nagyon rossz volt amikor más gondolkodott helyettem, az nagyon erős függést eredményez, ami a kiegyensúlyozott élet ellensége.

Ne ess bele te is ebbe a hibába, amibe én annak idején!

Üdv: Orbiter

Zorro írta...

Orbiter=?