2007. november 11., vasárnap

hát mostanában nem nagyon történik olyasmi amit megoszthatnék...
max csak letargikus élményeim vannak, najo kivéve a terepgyakot meg a tegnapi kupát.
Pici eltűnt...már 2 hete...nem tudom leírni mit érzem...csak annyit h iszonyú a hiánya..
a jatek nem megy ... azt sem tudom h mivan a pályán..egy egy szituációt ezerszer lejátszottam már a fejemben és mégsem tudom megcsinálni. mindig azzal foglalkozom amivel nem kéne...másokkal...meg h miért nem tud a csapatom passzolni..mindenki halálönző..beleértve magamat is. pedig probálom az ellenkezőjét csinálni. azt nem értem h ha tavasszal rá tudtam jönni magamtol arra h h lehet kivédeni az ilyen helyzeteket akkor most miért nem?
különben nem csak a pályán foglalkozom felesleges dolgokkal, hanem az életben is.
és nolám, hirtelen elkezdett kinn esni a hó :D bár én már láttam idén havat (hehe) mert pénteken voltam Galyatetőn terepgyakon. ugyh megint hoztam egy tucat gyönyörű ásványt :) na ez legalább szép az életben.
a tegnapi kupárol meg annyit h olyan emberekkel is játszottam akikkel eddig még sosem és nagyon jo volt. bár nem lettünk 1.k de a hangulat kárpotolt mindenért. amugy a lábam több helyen is fáj, mivel a sok favágo nem nagyon ismerte a szabályokat, ami akkor lepett meg a legjobban mikor 2 láb közé akasztottak be.

Nincsenek megjegyzések: