2008. április 23., szerda

az én szívem gyűrűzött madárka*


ez egy halas-tó nem messze Tatától...és megúsztuk az esőt :)



a tatai Öreg-tónál is voltunk. TTK!





...meg a gyermelyi tésztagyárban


hu de jol látszik az eutrofizácio a Velencei-tónál




irok mert irni "kell"
beszéltem Danival és rájöttem, hogy van olyan zene, amit nekem találtak ki. jo az egy dolog hogy eddig utáltam, mert nem hallottam még jót ebben a stilusban, de most uj utak nyiltak meg elöttem és lehet h majd élöben is meghallgatom öket. de azé gigit sosem csalom meg :D szoval épp terepgyakrol jöttünk haza mikor szoba elegyedtünk Danikával. jut eszembe terepgyak!:)) ez egy nagyon jó dolog az ember életében majdnem oylan jó, mint amikor azt hiszi hogy nyár van és forróság, és dolgozik, de nem rossz dolgozni, mert kedvesek az emberek és a legjobb az egészben hogy nap végén várja a legjobb dolog a világon...(vagy várta...)*
szoval a terepgyakunk jelenleg a 4. napjában van, azaz még van 3 és eddig olyan de olyan nagyon jok voltak, a tanárok kedvesek voltak, az elöadok érdekesek, és sok-sok tapasztalatot szerezhettünk az élet gyakorlati oldalárol. végre!:D
ezeket a napokat még vissza fogom sirni, pláne vizsgaidöszakban. de már kitaláltam a koncepciot: arra fogok gondolni, hogy csak 7 vizsgám van :D a szigorlat meg ...

Nincsenek megjegyzések: