2009. január 27., kedd

ami kifér...

kezdésként: vajon milyen lehetett ha le sem izzadtam? kipihentebb voltam mint mielött elkezdtük...
edzönk szerint miylen jo hogy sokan vagyunk. ez egy dolog, de most komolyan: nem azok nyernek akik többen vannak (mert ök -állitolag- kevesebben vannak = eggyel ... hallván a sorokat, nem sok esélyt adtam golszerzésre, de azért kezdjük.
2.perc gol. nekik.kérdezem én? mi hogy fogunk golt szerezni ha nincs egy ütöképes sorunk? egészen 4ig mentek de már 3nál jobbra fordultam: hiszed hogy szorosabb lenne az eredmény ha csak 7en lennénk? ellenük igen. és akkor még olyan nyomaszto tényezökkel is meg kellett küzdeni, hogy észnélkül észosztás, csapkodás meg hiszti...engem az sem érdekelt hogy zuztak, mi is zuztuk öket. nem ezen ment el. felvették a mi harciasságunkat legalább. többek térdén látszik is...
bele fogunk esni megint abba a hibába, hogy várjuk a csodát, de ugy kicsit nehéz ha nem járunk edzésre, ha most fogunk harmadjára ütöt, ill ha cseppet lassuak vagyunk. de most komolyan kérdem: ök minek játszanak? azért hogy minél többen legyünk? nevetséges már bocsánat.
ennek igy semmi értelme. végre kezdtünk kilábalni a 2 éve tarto reménytelen küzdésböl erre simán visszaesünk ugyanabba a hibába? - hogy a legnagypofájubbtol függ minden? meg attol aki nem látja a fátol az erdöt (mellesleg miota itt van!). ezért nem kell visszajönni, hogy a másiknak bepofázzunk. miért nem foglalkozik mindenki a saját dolgával? ha valaki azt hitte hogy tegnap nyerünk az enyhén szolva is naiv. csak ugy lehet nyerni ha együtt edzünk. (azaz járunk edzésre) ja a meccs legjobb része amikor ketten két oldalrol mellettem azon vitatkoznak, hogy a H. ordibált e velünk vagy sem :D hát ez kész. erre már inkább nem is mondok semmit...
meccs közben arra is volt idöm, hogy azon gondolkodjak vajon az ujak (és a nem edzésre járok) nem huzzák e vissza az embert, nem fejlödhetünk e vissza...
tegnap olyan volt mintha a tritonban játszottam volna :D (sry)
egyetlen jo dolog a meccsben: miért is nem kaptunk 10 golt----> sosem akarnék más kapust, nagyon jol védett!!

5 megjegyzés:

Unknown írta...

valóban csak káosz és deja vu...és vajon mért az az okos, aki nem okos? 7 ember elég lett volna vmi pozitívábbhoz. egyetértek. :(

Zorro írta...

talán majd egyszer jobb lesz...
addig is csak egyet tehetünk, csak a saját játékunkkal foglalkozunk. ezt nagyon nehéz megtenni de muszáj

Névtelen írta...

Had ne kezdjem kifejteni a véleményem a hétfőről itt. Ímélben válaszoltam. És örülnék, ha bármi problémád/problémátok van, akkor nem itt, hanem ímélben, telefonon, msn-en vagy a legjobb személyesen osztod/osztjátok meg velem. Ez az egész csapatra vonatkozik.

Köszi.

Névtelen írta...

Szerintem a blogíró magánügye, hogy mit ír a saját!!! feljegyzéseibe

nem hittem a szememnek, amikor az utolsó hozzászólást olvastam... ember, el vagy tévedve!

Névtelen írta...

Valóban magánügy. Mégis, csak hogy tudd kedves Névtelen, ez egy csapatról szól. És mivel jelenleg én vezetem ezt a csapatot, így annak problémáiról én szeretnék először értesülni és nem így. Ez úgyérzem teljesen érthető.
Na mind1, mi ketten ezt megbeszéltük, rendeztük a dolgot, nincs semmi probléma.