2009. február 16., hétfő

amugy sütöttem mókusokat :)

tegnapi meccs: nem volt jo érzés a pályán lenni, csak az utolso felvonásban...miss "inkább fiu vagyok, mint lány"-t nem minösiteném, de ha Pestre jön és véletlen találkozunk, akkor kezdhet félni...
van ilyen...
a saját rész: ez kevés. hiába mondjátok az ellenkezőjét, nekem ennyi nem elég.
fiuk: örülök minden pillanatuknak, aminek ök örülnek, szomoru vagyok, ha nem megy nekik, de bármi is legyen a pályán, Ök a csapattársaim!

ma azt álmodtam, amit szerettem volna. elméletileg ha hagyom a dolgokat hagy alakuljanak ahogy jol esik, akkor teljesülhet a mai álom.bár még mindig sok a kérdöjel: a képzelet nem egyenlö a valosággal, és ha erre tul késön döbbenek rá, akkor oda az utolso mentööv.
fura de most is igaz: mindig az elérhetetlen tünik a legizgalmasabbnak.
és persze az sosem elég jo, ami van.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hmm.... Azt álmodtad, amit szerettél volna? És még mókusok is vannak? Ejejj, összerakom ám a képet:D

És mikor rájössz, hogy nem a valóságban éltél, hanem egy képzeletben, amit csak szerettél volna, ha igaz lenne, nagyot fogsz csattani. Sajnos tudom... Úgyhogy gyorsan ébredj.

Zorro írta...

jaj R! bárcsak azt irtad volna, hogy mikor iszunk! hidd el, egy bögre forralt bor társaságában szivesen elmesélném a mókusok ujabb kalandjait :)

Névtelen írta...

Ha lenne pénzem, mehetnénk:P De akkor tudod jól, hogy nem forralt boroznánk ám! Csak a Hubi!:D

Szóval nem tagadod... Kezdesz kíváncsivá tenni:D

Zorro írta...

jojo, jöhet elöször a hubi majd a borocska.

oh tudod hogy elötted nincsennek titkaim :)

Névtelen írta...

Hubira forraltbor? Inkább sör:P De majd kitaláljuk;):D

Tudom, és helyes! Úgyhogy majd kifaggatlak!;)

Névtelen írta...

Szia!
Bocs, a ma esti dolog kiment a fejemből. Egyébként mások is szóltak, biztos jó lesz. Te mész? Ha nem, máskor bepótolhatjuk, egy hasonlóan jó dologgal...

most picit úgy írtam, mint Te szoktál... :)

Zorro írta...

:) helyes, h ugy irtál. értem, nyugi :)
nem para h nem szoltál, mert végülis nem mentem, de mi az, hogy lemegyek edzésre és nem talállak ott?:O ejjejj, kezdesz zülleni :P

Névtelen írta...

a környezet teszi, csak alkalmazkodom :)

Ma is voltál?

Zorro írta...

nem tudod miböl maradtál ki!
persze hogy voltam! a hét legjobb napja a szerda ( és mostmár a kedd is) :))

mikor jössz?