2010. szeptember 19., vasárnap

alloviz...visszaemlekezesek

a barataimat otthon hagytam...

a legelso es egyik legmelyebb emlekem marad, amikor felszalltam egyedul a repulore marcius 2-an. egyebkent is csak 1x repultem azon kivul, de epp nem a repules vagy az altala keltett felelmek miatt valt emlekezetesse. elottem egy anyuka ult le 2 gyerekevel. magyar volt es magyarul beszelt veluk is. de nem nyaralni ment dusseldorfba. a szavaibol azt vettem ki, hogy oshonos magyar letere nemetorszagban vagy szomszedsagaban elhet a sajat csaladjaval, talan kulfoldi ferjevel. elgondolkodtato volt, hogy vajon mi lenne, ha ...
es mi lett. jo uton haladok ugyaneffele...

Bea, az egykori csapattarsam, akinek honapokkal kiutazasom utan mondtam, hogy kezd ugy alakulni az eletem, hogy kinn maradhatok. valaszul felidezte az utolso uzenetemet, amit meg otthonrol kuldtem neki. ugy erzodott belole, mintha elbucsuztam volna... ... ...

manapsag meg hollandkurzus. egyre kevesebb hittel, talan az esos evszak miatt, talan hollandia miatt, talan minden miatt...

Nincsenek megjegyzések: