2018. február 12., hétfő

elorelepes.

amikor nagy a vagyakozas valahova mert innen ebbol a tavolsagbol tokeletesnek tunik, a megszepitett emlekekkel melyek feledtetik a szomorusagot, bosszusagot, duhot, akkor nem szabad hirtelen donteseket hozni es elfeledni hogy idovel minden szep lesz es hanyszor akartam lezarni es kilepni abbol az eletbol. minden egyes perceben mert semmi sem valtozott es csak hiabavalo veszekedesekrol szoltak a napok. a megnemertett ember. az. azt nehez megerteni, es lehet hogy azert van mert en nem vagyok a megfelelo ertelmi szinten vagy mert bizonyos kommunikacios kepessegek hianyoznak.
Jol mondta Janos. ne lepj vissza, ne nezz hatra, ami egyszer nem mukodott az nem fog mukodni kesobb sem.

Lehet hogy kisirtam magam? marmint eleget sirtam egy nap alatt? pedig ugy nez ki hogy Apacsot soha tobbe nem fogom latni. ne vegyel kutyat soha senkivel kozosen. aranyszabaly.

hosszutavon pedig gondolj arra a csodalatos jora ami korulvesz es amivel megaldottak. Igen, hogy vegre felvettek egy nagy ceghez gyakornoknak es azt fogom csinalni nekik amit tanultam. kesz csoda! >)

Nincsenek megjegyzések: