2018. február 12., hétfő

Mi a blog ertelme?

Az ilyesfajta blog ertelme mint ez amibe irogatjuk a kusza gondolatainkat erthetetlen bekezdeseknek tunhet masok szamara. nem masoknak irodik na. 10 eve kezdodtek a bejegyzesek es a mai napig visszaolvasom oket. Probalom szamszerusiteni menyit fejlodott a helyesirasom. pozitiv vagy negativ iranyba. megfelelo alahuzando. azt is probalom elemezni hogy valtozott a kommunikacios keszsegem de mivel tipikus kritikus ember vagyok azert meg nem vagyok kozel sem az elegedettsegi lepcso also fokaihoz.


Tokmindegy amugy hogy van-e onbizalmunk, csak azt kell mutatni masoknak hogy persze hogy van. manapsag mindent el kell adni, leginkabb a szart. es hat sokat nagyon jol nyomjak, szoval ha meg az idiotaknak is megy akkor nekem is. Csak az orok jeg es ho fogsagaban az ember termeszete elkezd a compliant fele valtozni. Marmint hogy itt minden szabalyt betartunk, mert akkor is meglesz mindenunk, akkor sem less kevesebb sikerunk. En mar nem tudok szinesiteni, felturbozni...azt mondom ami van. Tiszta unalmas de tobbe kevesbe mukodik. Par embernek nem tetszett szal azok pl nem beszelnek velem de hat knszl. (knszl lasd kesobb, ez egy szalonkepes blog kerem szepen).


Visszaterve a blog ertelme, ez egy onismereti eszkoz. Olyan mint amikor kis idiota tinidzser voltam es arrol irtam hogy mennyire idegesitett amikor valakinek uj ruhaja lett a gimiben. Csak most arrol irok h mennyire idegesit hogy az emberek kepen mas van mint a fejukben. De ez a vilag rendje, felesleges probalni megerteni....

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Keep going, you have some readers.

Zorro írta...

Google translate works? :)