2007. szeptember 21., péntek

Ma már akartam tenni egy bejegyzést, azzal kezdve h sosem javitom át amit irtam mert akkor nem lesz eredeti, és miután már vagy ötödjére átjavitottam nem volt képem felrakni:)...
Most épp megy az msn párhuzamosan a blogirással szoval lehet h még a szokottabbnál is érthetetlenebb leszek. Különben olyasmiket akartam volna megosztani, mint pl. az emberek kritizálása, eltés élmények meg fontos csapatügyek. ugyan a piszkozat még megvan de egyenlöre nem hozhato nyilvánosságra, mert most törekszem az igényesebb munkák kiadására...(haha), föleg csapatügy tekintetében. itt legalább ugy "mondhatom el" a dolgokat h tuti h nem szol bele senki, meg aztán összeszedettebb az egész gondolatmenet, ami már kb fél éve fogalmazodik meg bennem...lehet h fél évvel ezelöttröl kellene majd kezdenem...
na de egyenlöre kanyarodjunk vissza az eltéhez már csak azért is mert Sárinak megigértem h irok az egyetemi napjainkrol: imádok ide járni - jo majd a vizsgaidöszakban más lesz erröl a véleményem - most meg már föleg h a barátaim közé megyek. Eddig csak egy orán aludtam el a két hét alatt - ez is haladás:) és szinte minden orámon benn vagyok ... A tanárok -egy része- tündéri, pl. Vidéki I. johumoru, Karátson D. segitökész - és cuki:))), Weisburg T. iszonyu kedves.
Kell ennél több? ja igen és egyenlöre még nem kell tanulni --> LOL!
najo most az egyszer használtam helyesirás ellenörzöt és vagy már beletörödött az irásmodomba vagy... de csak a LOL-t kifogásolta! Csodás!

Nincsenek megjegyzések: