2007. szeptember 23., vasárnap

Szerda estétöl vasárnap délelöttig

Így vasárnap virradora túl vagyunk 2+1 meccsen, 1-2 bulin, meg mi egy máson...

(az ékezetek véletlen voltak ;))

Szóval a lányok játszottak két meccset, amikröl nem szeretnék megemlékezni...mert hát ezek nem mi voltunk a pályán. Kivéve az elsö harmadokat: akkor még a saját játékunkat játszuk, de a szünet után valahogy mindig sikerül átvenni a másik hülyeségeit...bárcsak igy lenne ez egyszer egy szolnok elleni meccsen is :)))

A szegény fiuk sem voltak jobb helyzetben, azért 3 cserével megoldani egy ilyen kemény meccset mindenképp dicséretes. pláne h nem egyszer kellett értelmetlenül emberhátrányban játszaniuk...
Jelentem a harci sérültet orvos ellátta-miután csak a röntgenre közel 45percet vártunk vasárnap délelött, amikor a kutya sem jár a balesetin. Ez enyhén kiakasztott, ugyh ha bomba lennék akkor robbantam volna. Mellesleg az orvosok olyan rohadtul ráérnek mindenre. Én elhiszem h a hosszu élet titka az ha nem rohanunk, na de azért nem szeretném a fél napomat egy korházban tölteni. A másik a drága barátunk, a vizitdij. Ez a legfontosabb komolyan mondom. Fizessél vizitdijat aztán meghalhatsz. De addig nem! - Na ennyit az egészségügyröl...gyalázat! - Floorballrol és az orvosokrol egyenlöre ennyit majd még visszatérek rá.

A bulik: hát ezek az eltések elég fura zenékre is tudnak partyzni..na én nem. Sárival elég hamar elmenekültünk, Ódri birta...mondjuk azért neki könnyü volt :P

A másik buli a csapatbuli, na ez volt az érdekesebb részemröl, mivel hihetetlen h ujra volt értelme ws-buliba menni. Nem arrol szolt h ki mennyit tud inni, hanem inkább a fontos dolgokrol. Jó, persze azért volt lazulás, de ez is abszolut a helyén volt. Én mondjuk bánom hogy olyan hamar elmentek az emberkék, mert még tudtam volna mit beszélgetni velük.

Steinivel megbeszéltük h kb ugyan annyit tökölünk a labdával, és megfogadtuk, hogy ennek vége, kiprobáljuk a gyorsabb mozdulatokat. Steini szerint tökre spanolja a fiukat a lányok kivülröl jövő folyamatos biztatása. Igen, azt hiszem a Triton ellen mi nézők voltuk az "utolso ember". Ezekszerint ezzel nyerni lehet.

Ritával kielemeztük az utolsó meccsünket illetve a csapatot, de eme bizalmas beszélgetés részleteit nem adom ki.

Ja igen, Emesével is beszélgettem a csapatrol meg a meccsröl. Egyébként az az érdekes, hogy kb mindenki ugyanazt gondolja...csak az a baj, hogy senki nem mondja ki.

Ezennel-sztem-hivatalosan is Rita a CSK-nk(bár az edzönk nem jelentette be, de mi annak tekintjük), aminek nagyon örülök és több megerösitést is kaptam. Szerintem nem lesz gond, mert ö is azt akarja amit a többiek. Bár ebbe a többiek megfogalmazásba nem tartozik bele sajnos mindenki...gondolok itt azokra akik nem járnak edzésre pedig megtehetnék és ezt nem azokra értem akik munka vagy suli vagy más egyéb télleg fontos dolog miatt nem tudnak eljönni, hanem azokra, akik csak keresik a kifogásokat. Arra sem ártana figyelni, hogy arrol a heti két edzésröl amit sikerült összehozni, ne késsünk már, mert igy is olyan rövidek. Induljunk már el hamarabb. Azt sem tartom tul helyénvaló viselkedésnek, hogy ez meg az fáj és azért nem játszom. mindenkinek van vmi baja de akinek fontos és télleg, igazán fontos! az tuti h eljön. - ezen a ponton meg nem arra gondolok aki járni sem bir!
Igen, sok minden van! Tul sok minden, ez csak néhány dolog volt, ami szerintem alap egy csapatban. Nagyon nagy szükség lenne valakire aki KEMÉNYEN megmondja a frankót. Olyasvalakire, akit elfogadnak az emberek, akire felnéznek és akit maximálisan tisztelnek. Nehéz egy ilyen egyént találni de nem lehetetlen!! Csak a csapatért kell élnie az tuti!
Különben annyi ember van nálunk akit lehetne követni a hozzáállása miatt, beleadnak mindent és sosem elégszenek meg azzal amit eddig csináltak, mindig és mindig többet szeretnének, emellett szeretik a társaikat és elfogadják öket. Persze mindenhol vannak nézeteltérések, de ezeket megbeszéljük és kész. Ilyen emberekböl lehet összerakni egy profi csapatot!
Annyira örülök hogy lassan mindenkinek felnyilik a szeme. Az én háborgásom mondjuk már régen kezdödött, részben személyes okok miatt, részben a fene nagy igazságérzet miatt...és ebböl a zürzavarbol muszáj volt anno kimászni, mert különben sosem léptem volna egyröl a kettöre... Jó lenne ha az nem ismétlödne. Bár én sosem értettem, hogy mikor életem egyik legnehezebb idöszaka volt akkor miért ment jobban a játék...- ez egy költöi kérdés, khöm, nem kell megválaszolni :)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

A hatodik blog bejegyzést elolvasva már azt vettem észre, hogy bár jelezted hogy nem érdekelnek a helyesírási kifogások, egyre jobban olvashatóak az írásaid. :-)

Viszont ha kérhetem maradj ennél a szókimondó és egyben rejtélyes gondolkodásmódnál... nagyon jó!

És igen, a Miki buli másodjára is jól sikerült.

Pusz
Pisti

dusmi írta...

megbeszéltük fufival, hogy ha nem tudnánk, ki írta, és felolvasnák nekünk, tutira megmondanánk hogy a kati volt :D

Névtelen írta...

hát kedves barátaim nem tudom hogy ezt pozitivumnak vagy negativumnak fogjam fel:)))


az iro ;)

Névtelen írta...

Szia Kati!
Annyi minden eszembe jut az irásaidról, hogy az már majdnem egy külön blog lehetne... :D
Itt most nem kezdem el részletezni, de ígérem összegyűjtöm és megosztom Veled :]
Annyit azért írnék - és véletlenül se vedd úgy, hogy megkell ennek felelned! :)) -, hogy nekem jobban tetszene, ha a szókimondásban konkrétabb lennél, nem pedig rejtélyes...
DE:
Természetesen ez a TE blogod, tehát LÉGY ÖNMAGAD!
Szóval csak így tovább!
Hajrá Kati!
Hajrá Cápák! ;)
Puszi, Dina

Névtelen írta...

Tündéri vagy Dinus!:))
köszönöm!
Bármilyen véleményt szivesen fogadok, akár pozitiv akár negativ.
Nos igen a rejtélyesség az olykor fejtörést okozhat..Ez nehéz ügy, mert ha konkrét dolgot irok akkor egyesek megsértödhetnek és jogosan kérhetnek számon hogy milyen alapon itélkezem amikor én sem tettem még le szinte semmit az asztalra. -ezzel kapcsolatban majd lesz némi kivétel, mert vannak dolog amiket már nem birok szo nélkül hagyni. Ha meg rejtélyesen irok akkor meg nehézkes lehet kivenni a mondanivalomat igy értelmét is vesztheti a célzás a bonyolult dekodolás miatt...
z

Névtelen írta...

És egy fontos megjegyzés:
Szeretek Cápa lenni!