2007. október 24., szerda

most egy kis elözetes abbol amire ha majd lesz idöm akkor bövebben kifejtem...

bár nem jártam sokfelé a nagyvilágban, nekem mégis Magyarország lesz mindig a legszebb hely a Földön. nagyon büszke vagyok arra hogy ebben az országban születtem és élek.

ha majd tudok akkor képeket is felrakok az ásványtani terepgyakorlatunkkal kapcsolatban. bár telefonnal csináltam és azt a festöi tájat amit én élöben láttam egyáltalán nem adja vissza, azért remélem a lényeget ki tudjátok majd venni. az ásványokrol már nem is beszélek.. egyszerüen eszméletlen hogy milyen gyönyörüek, egyébként saját kézzel kutatni, kikalapálni és megmosni teljesen mást jelent mint amikor bemegyek a boltba azt ott van..

szoval ez egy felejthetetlen élmény marad és nem bánom h elmentem annak ellenére hogy a másnapi zhra egyáltalán nem tudtam tanulni :)

Nincsenek megjegyzések: