2007. december 10., hétfő

ezt dobta....

igazibol nem elég a pillanatnyi öröm... hosszutávut viszont nehéz létrehozni - most megprobálok szépen fogalmazni h legalább erre ne lehessen beszolni .... - nem kell elhinni semmit sem...a legjobb ha egy lépéssel mindig elöregondolkodunk...és hát bizni bárkiben is? minek?? igen már megint itt tartok..dehát ezt dobta az élet. szoval nem tudom mennyi idönek kell eltelnie ahhoz h vkiben 100%ig meg lehessen bizni.feltételezem h egy emberi élet ideje sem elég olykor... ez a mai világ, de nem is fontos ez mind, hisz inkább a jövöt kéne megalapozni, persze nem vizsgaidöszakban :P az a partyk ideje :P:P hihi...szoval több értelmét látom annak ha anyagilag alapozunk minthogy utolag visszatekintve sopánkodjunk h: ja igen akkor kellett volna gondolnom a jövöre amikor oly hihetetlen boldog voltam és nem volt semmilyen problémám...ez az állapot mellesleg mulando szal semmiképp sem ér ennyit...


és vmi jo is: imádom a csapatomat!!!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kati!
Mi is imádunk! ;)
(asziszem nyugodtan mondhatom a csapat nevében :P)

amúgy meg lassan elkezdhetnék blog-ot írni én is (tulképp már elkezdtem, csak azt egy másik stílusban), mert vasárnap óta magamban fortyogok, vagyis le is írom a véleményem erről az egészről, csak nem teszem közzé, mert nem akarok lealacsonyodni hozzájuk... de még majd lehet hogy megteszem :P :D

mindenesetre az élet nagy dolgaihoz sok sikert!!! nem sokkal vagyok idősebb, de hidd el hogy már sokmindent megéltem (lelkileg főleg), szóval ha akarsz beszélgetni bármiről, szívesen...csak szólj!

Pussz!

Zorro írta...

:)
Kedves Dina!
Sok cukor van a világon, nos Te vagy az egyik!:))
köszönöm

esetleg majd egy cimet kaphatok ?:))

Látjátok, ilyen emberek miatt érdemes WS játékosnak lenni, mert nincs minden csapatban ilyen sok Cukor! :)

Névtelen írta...

köszke! ;)
írtam mailt...
cupp