2008. február 4., hétfő

Mostmár csak egy feladatom van: élvezni a határtalan (?) szabadságot. azért jo hogy végre vége, bár még két jegyre várok, az egyik K. kolléga által iratott szösszenet, ami nagyon remélem hogy görbül, mert irtam neki egy kisregényt az urbánökoszisztémárol és a Bös-Nagymarosi vízlépcső környezeti hatásairól. annak viszont örültem hogy a környezettan UVm 3as lett, habár kicsit idegesitő h 2 pont kellett volna a 4eshez. ugyhogy péntek déltöl el is felejtettem gyorsan a tanulást és nyultam az üveg felé elöször még az elte közelében majd egy csapatgyülés alatt. vasárnap kinn voltam a szülökkel az UKBA-n :D ami a szakmai elörelépésemet segitette, mivel sikerült némi infot szereznem a szakácsképzést illetőleg. 22 (:D LOL) éves koromig jelentkezem kell, különben ciki lesz. ugyh lehet ugrik az msc, de ez mind még nagyon bizonytalan.

megcsináltam életem elsö palacsintáit és rácsos linzerét is. jelenleg ujabb adag rácsos süti sült ki, a pizzám még forro és ma pároltam brokkolit is a tesomnak. szörnyü belegondolni abba hogy ma 1 kg lisztet használtam fel és alig lett belöle vmi. további terveim: életem elsö levesét: egy tárkonyos pulykaragulevest megcsinálni, bár használhato recepttel még nem nagyon találkoztam, de nem adom fel a keresgélést ezenkivül pizzás muffint, meggyes palacsintatortát, túrótortát, töltött csirkemellet, szuflakit csinálni. és ha már a görögnél tartunk akkor azt hiszem keresek még jokis görög recepteket hisz "a görög kaják a kedvenceim".

Nincsenek megjegyzések: