2008. február 6., szerda

az a baj, hogy nem rendeltetés szerüen használom a blogomat. anno az elsö bejegyzésben rögzitettem hogy sokat fogok kritizálni, meg beszolok és megmondom a frankot és olyanokrol fogok irni amikböl épitkezhetünk - mármint csapatilag - de mostanában csak arrol irok mi történik. pl most is simán leirnám hogy milyen zsir volt a tegnapi tequlia party. najo akkor miért ne? :P
szal Ágira volt bizva a tequlia, de átejtették szegényt és egész éjjel gint ittunk, ami narancslével nem is olyan borzaszto. a gyülés célja az volt h berugjunk :P najo nem, max egy picit, de ez megint nem sikerült, pedig még pezsgövel is leöblögettem a torokmaro gint. amugy ha majd nagyon gyorsan be akarok rugni, akkor tuti h pezsgöt veszek. durván üt.
szal ittunk pár kortyot és kibeszéltük a csávokat - lol igazi pipiparty - majd lementünk a morrisons 2be. és olyat tettem amit már lassan 2 éve nem. :O
dohányoztam... de minek azt senki nem tudja, mondjuk már vizsgaidöszakban is szivesen pöfékeltem volna...ejnye...
hát igen stresszes az egyetemi élet :P
szal táncolgattunk, huu de rég nem táncoltam és voltak jo zenék is...hmm hihetetlen...szal jol éreztem magam, sztem a csajok is jol elvoltak. különben az tök jo mikor ilyen helyeken az ember összefut ismerösökkel, és akkor egyszercsak felbukkant a két Dani, nagy örömünkre :) ugyh csocsoztunk pár kört, aztán viszonylag hamar leléptünk, mert a zene is elromlott, meg sikerült 1 honap után ujra megfáznom...ezen a télen harmadjára...ugy érzem nem lesz ez igy jo, pláne meccseken para mikor futni kéne ezerrel de én majd a kispadon törölgetem a nozikámat és iszom a forro teát :D ugyh keresek egy megfelelö GYOGYmodot :P

Nincsenek megjegyzések: