2008. február 10., vasárnap

a nap mondanivaloja: LOL

tegnap megvolt a tavaszi szezon elsö meccse: Triton-WS: 1:5. ehe..borzasztoan játszottunk megint. de szerintem az is benne volt hogy nem volt szerencsénk illetve hogy kb az egész csapat meg volt fázva. igy azért kicsit nehezebb FUTNI. a többi -kicsit sem mellékes- dologrol viszont nem szolok, mert az egyáltalán nem segiti a csapat fejlödését. a fiuk ismételten remek mérközést játszottak, egyes eseményektöl eltekintve - sportszerütlen viselkedés, felesleges megjegyzések a birófelé..- mindnek értelmetlen kiállitás lett a vége. öcsém meg a 'ws kedvence' lett mert miatta bukták a 2 pontot. azért komoly a gyerek, 2 honapja nem jár edzésre de lejött löni egy sorsdöntö golt :P egyik szemem sirt a másik (üveg) nevetett...évi kétszer elviselhetö :) aztán még iszogattunk kcisit Steininél. persze az este nagy részében floorballrol volt szo de azért jol telt. megint megtudtam magamrol olyan dologokat amiken kikerekedett a szemem, dehát ezzel jár egy vegyescsapat. megy a kavarás. azért jobb megkérdezni az illetékest hogy megbizonyosodjunk a dolgok valoságtartalmárol.

ma meg vártam hokimeccsre. fél orát ültem egy kávézo elött miután feltünt h a Zorro kávézo elött ülök :) de nem maradtam sokáig a meccsen mert nagyon hideg volt, de nem vesztettem tul sokat, mert a meccs kritikán aluli volt...

most sokminden kavarog a fejemben, de megigértem magamnak hogy nem irom le -> a csapatért! mert ez már mind nem számit...

Nincsenek megjegyzések: