2008. április 10., csütörtök

;)

hu gáz, de most azért irok mert már irni kéne...bár az elözöt sem én irtam :P...
szoval ma dolgoztam utoljára a moszkván, amit eléggé bánok, mert volt ott néhány joarc, és a munkatársam is kifejezetten rendes volt. söt még a munkát is szerettem:) bár a munkárol még nem mondok le, a következő két napban 16 orát fogok dolgozni :D aztán meccsezünk.
jut eszembe meccs: megfogadtam vmit. és úgyis lesz. ez az elsö lépés. de nem az utolso ;)
hihetetlen, még nekem is ugy tünik, hogy mostanában vidám vagyok. ez remek:) de vajon mi az oka? :D ...lehet, hogy mások blogja ennyire viccesnek tűnik. najo neem, ennyire azért még nem durva a helyzet.
mostanság rengeteg uj ember lép be az életembe. nem merem leirni, hogy vannak akik elég érdekesek...mások meg megnyugtatoak. képesek kihozni az emberböl a mélyen lévö értékeket.
jo volt a szerdai beszélgetés. nagyon kell ez nekünk. tisztelem azokat akik anélkül tesznek másokért, hogy elvárnának vmit cserébe. viszont nem birom majd ki hogy ne háláljam meg...

1 megjegyzés:

dusmi írta...

velem is ez van most. jókedv és érdekes új emberek. juhé :)