2008. április 14., hétfő

ennyit rolatok

most csak gyorsan irok pár gondolatot, mert nincs sok idöm, még tanulnom kell a mai ZHra :D jobb késöbb mint soha.
szoval az elmult pár napom nagyon jol telt, egészen vasárnapig. összesen 20 orát dolgoztam, de gyakorlatban ez kevesebb volt :D hála a jo szervezésnek. ugyh mostmár van miböl költekezni. remekül éreztem magam, jöttek érdekes emberek, akik kérdezés nélkül egy hosszu monologba kezdtek, aztán voltak aranyos nénik, bácsik, akik külön megköszönték, ha kedvesen szolt hozzájuk az ember. ilyenkor mindig elgondolkodok azon hogy mi lenne ha suli helyett már dolgoznék...
aztán jött a kellemetlen vasárnap; valahogy megéreztem hogy nem jön Csilla, ami kevésbé szomoritott el, mint az hogy a meccs elött az öltözöben izgalmasabb témának bizonyult egyeseknek a tetoválások világa, mint fejben is készülni a következö 2 orára...
igazibol, nem gondolom, hogy komolyabb problémánk lenne, azon kivül, hogy nem löjjük be a helyzeteinket, és nem vagyunk elég fegyelmezettek. engem már nem érdekel ki mit mond, csak az a rossz az egészben, hogy kicsit ugy érzem, mindenki be akar szolni a másiknak. és a stilus ahogyan ezt teszi, hát már bocsánat, de elég kiábrándito.

És akkor itt röhögtetjük magunkat, azzal hogy egész évben egy edzéssel akarunk meccseket nyerni. Ebben komolyan hisz valaki is?
kár, hogy csak egy játékos vagyok...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

No szió!
Amúgy is szoktam írni, de most a tetkók miatt pláne megteszem :]
Magyarázkodásnak fog tünni, pedig nem az lesz, hanem a tények: a fejben készülés részemről a tetoválás-elemzések ellenére megvolt. Egyáltalán nem éreztem úgy, hogy ebből ezáltal kizökkentem volna; sőőt! Inkább jót tett, hogy nem görcsösen a polómat szorítgatva stresszeltem... (Az már más kérdés, hogy végül utána szinte nem is játszottam. :/)
A többiben amúgy egyetértek Veled, csak az a baj, hogy engem még mindig nagyon zavar, ki mit mond; főleg azért, mert sztem nincs is igazuk... :(
Na mind1.
Pussz!

Névtelen írta...

Jaaaa, és ezt most nem azért írtam, mert meg kell felelned ennek a véleménynek, hanem csak saját megjegyzésként...
Amúgy meg tök jó, hogy leírod, Te hogyan gondolod :)

Zorro írta...

igazad van, hogy van akiknek külön jó ha lazitani tudnak még meccs elött, én ugy vagyok ezzel,hogy ráállok arra a 2 orára amikor a legtöbbet kell kihoznom magambol. ennek ellenére én sem vagyok megelégedve.

hát h jo-e h leirom vagy sem, az majd késöbb kiderül. én mindenesetre személyesen is vállalom a véleményemet :D