2010. március 3., szerda

hollandia (btw. loving)

huha ez hosszu lesz mert bar meg 24 oraja sem vagyok itt, annyi minden tortent :))
de hol is kezdjem? meg mit irjak? a szaftos reszleteket is? pl h Mo.n meg a repter wcjeben ugz ejtettem ki a telomat hogy atesett a szomszedhoz XD
persze a magyar repteren nem tudtam volna egyedul megtalalni mi merre, meg jo h ott volt a tesom. (thx a lot him)
a bucsu konnyen ment, senki nem sirt XD a repulon jottem ra h milyen reg repultem. jo erzes repulni, meg a tajat* is megcsodaltam volna ha nem kezdtem volna el agyalni az elso talalkozason. elso param, es az egyetlen. kesobb kiderult a legfeleslegesebb is. miutan kicsit lehiggadtam a legnagyobb bajom az volt, hogy nem kaptunk kajat. wizzair...
kilepve a csopp kis repteren megpillantottam jelenlegi apumat es anyumat. jo benyomas. majd* ket orat utaztunk haza autopalyan. kozben beszelgettunk, es megallapitottak, hogy sokat tudok hollandrol btw. na vegre vmi amit a foldrajznak koszonhetek. kozoltek h excellent az angolom, bar sztem max intermediate XD
itthon a nagyszulok vartak, rogton le akartak itatni de en atlattam a szitan, szoval nem kertem semmit. ajandekba kaptam toluk egy konyvet ami igen hasznos, angol-holland konyv ...mindegy, nemtom leirni..ezt latni kell. de ekkorra mar nagyon faradt voltam, anyu meg vegig mutatta a hazat. aztan alvas.

haz: 3 szint es a legfelson lakom szal a hatsom hamar kemeny lesz XD anyu nem reg koltozott ide, apu lakott itt regen az exevel, szal lecsereltek mindent. nehany dolog meg hianyzik. mindenhol viragok, es tisztasag. szobam: nagyon rozsaszin agy, csak hollandul tudo laptop, rozsak az ejjeli szekrenyemen. nagyon bejon. kerdeztem anyut: o takaritja a hazat XD nem jo hir, ergo nekem is kell majd :D ami meg a szobamban vart: fel honap kes :O, szotarak (like) terkepek.

reggel: vaa, de reg keltem 730kor...mentunk volna egyutt bikiclivel samuel iskolajaig de persze az enyim nem mukodott. majdnem leestem rola..amugy sem bicajoztam evek ota. najo akkor elmentunk 3an anyuval meg madelinnel almeloba ami a nagyvaros* XD eloszor jegyet venni, hogy majd azzal kesobb kedvezmenyesen utazhassak a vonaton. csekkoltam a nyelviskolamat ami pont az allomasnal van. holland kurzus kb jovo hettol indul elvlieg. keringtunk meg itthon, mert kellett venni citrom levet-ok nem tesznek a teaba- meg kajat. most jon a kopp: ebedre nem esznek fottet. csak vmi kenyeres temat. persze a lanyom vmi edes izet tolt, amit reggelire is.

to be continued...

6 megjegyzés:

dina írta...

lájkolom ;D
és hajrráááá!!! :*

Peny írta...

Hajjaj, ide is eljutottam egyszer :)
Régebben mondtad hogy neked ilyened is van, de már el is felejtettem.

Zorro írta...

:)

Névtelen írta...

Szia Kati!

Neked legalább jó a szállásod, örülj neki, az nagyon fontos, én már csak tudom... :S
Kajáról meg annyit, h hasábkrumplit eszem minden nap ebédre és vacsira, mert más köret nem jár a személyzetnek... Néha kis paella v tészta, de az is csak ritkán :$
Puszillak, légy jó!

Zorro írta...

Sziaaaa!
kitartas!
en nem tudom olvasni a tiedet! :(:(
de kivi vok rad nagyon. nem kaptad meg a mailem?
puszi

Névtelen írta...

Pdeig úgy jó a tea ha fonom citromoss