2010. március 4., csütörtök

tegnap mindenrol irtam csak epp lenyeges dolgokrol nem, de itt sajnos eleg hamar kifaradok, ugyh este 9kor mar csak harry pottert volt erom nezni holland felirattal. merthogy itt kb minden film angolul megy, lustak szinkronizalni XD

szoval tegnap delutan meg bolyongtunk itt-vriezenveen de a tovabbiakban csak itt- vmi sportolasi lehetoseget kerestunk. nagy nehezen raleltunk egy kiraly fitness centrumra, elvileg penteken megyek, kiprobalom. kocsikazas kozben csekkoltam a bicikliket es ropke fel ora alatt rajottem, hogy azert nem sebesseg valtos mert ugyis lapos az egesz orszag XD
anyum nem nagy tehetseg a konyhaban-ezt o mondta- szal segitettem neki megfozni a krumplit meg a fagyasztott hust, amit o egetett oda. tehat nem en XD mellesleg anyu vega, megkostoltam az o kajajat, jobb volt mint az a husgombocos ize, melle kaposztat ettunk -persze fagyasztott- ami edes volt :O mert hogy almaval van izesitve...allitolag a hollandok nem tudnak fozni. meg eleg lustak a konyhaban, hat igen, kb mindent elore lefagyasztva vesznek. vacsi kozben anyuval beszelgettunk, sulirol, meg sracokrol...skip. kerdezte, hogy mi lenne ha hollandban csinalnam tovabb az egyetemet tovabb. :)

2 megjegyzés:

dusmi írta...

tanítsd meg nekik a paprikás krumplit! :)

Zorro írta...

XD tuti imadnak!