2010. április 23., péntek

5 nap egy bejegyzesben

itt folyamatosan zajlanak az esemenyek igyhat nem sok piheno pillanat adodik. a sajat blogomhoz annyira keves kozom volt az utobbi napokban, hogy mar az explorer kereso is csak hosszu perces gondolkodas utan adta ki a kisse elfeledett cimet...
de mi is tortent a holland 3 szintes 2 gyerekes olykor fura zajoktol hangos hazban.
majdnem elertem hogy rovid uton vegleg tavozzak a hazbol akaratom ellenere. a tortenet ott kezdodik hogy probaltam oket ravenni, adjanak tobb szabadnapot, ha mar penzt nem hajlandoak. a B tervem sem tetszett nekik, sot meg a szerzodes egyes pontjanak maskent ertelmezese is rontotta a helyzetet, olyannyira, hogy egeszen (majdnem az ugyvedig) ugynoksegig mentunk. utolag belatva bizton allitom hogy felesleges volt ennyire felfujni az ugyet. egy kis kulso segitseggel vegul megegyeztunk, hogy plusz 2 hetet adnak majd telen.
Vicces volt visszahallani, hogy hianyzik nekik hogy lemenjek beszelgetni estenkent. De mostansag jobban aggasztott a repjegy vetel es korulmenyei, mert persze az izlandi vulkani tevekenysegnek koszonhetoen a ** legitarsasag belso rendszere is osszeomlott. vegul sikerult ki is fizetni a repjegyet, ugyhogy julius kozepen ujra magyar etkeket kostolgathatok es kezdetet veheti az 5 hetes fergeteges party sorozat. no meg a szakdoga befejezese...
szoval 2 napos stressz utan visszaallt a rend, es lenyugodtak a kedelyek, Samuel gondoskodott az esemenyek valtozatossagarol. a szajaban 4 ujjaval kozbevagott mikozben porszivoztam, azt hittem csak a szokasos cookiejat vagy chipset akarja, aminek utolag jobban orultem volna. Ilyet szol: legyek mar kedves es szedjem ki a mozgo tejfogat a szajabol. valaszom: bocsi, de ez nincs benne a munkakori leirasomban.
a fura zajokra visszaterve egyik este epp a magyaromat fejlesztettem, de persze megint elment a wifijel a szobambol, igyhat a folyoso zonaba telepedtem at. nem en voltam az egyetlen aki ebren volt, ami addig nem is volt baj, mig csak szovegelest hallottam. hirtelenjeben aztan jobbnak lattam a sajat szobamban akar net nelkul is, fuldugoval, plusz ket parnaval a fejemen nem belegondolni abba, mi mehet egy szzinttel lejjebb...
hihetetlen hogy a kul-fold hogy meg tudja valtoztatni az ember bel-so tulajdonsagait. kezdek egyre jobban osszespanolni a rizzsel. es eljott a perc, hogy megfoztem - nem tul, csak meg - es meg is ettem. etlapomra rakerult a gelj de gyogyulas serkento mez, az altalaban eretlen banan es a mindig is utalt margarin. a csapvizet mar nem is emlitem, amit ugye meg mindig orvossagkent tartanak szamon itt eszakon. hat lehet hogy legkozelebb en is csak azt veszek be napi 3x2 pirulaban, igy megsporolvan 15 eurot amit a napokban koltottem regimodi orvossagokra.
figyelven a gyerekek felhotlen jatszadozasat, egyre tobb emlekem bukkan elo a sajat gyerekkorombol. azt hiszem ezek a honapok csak kinyujtjak a felnotte valas elotti idoszakot. es minel jobban belemerulok a jelenbe, egyre jobban erzem, hogy nem akarom a jovot. valljuk be oszinten. jo aupairnek lenni!

Nincsenek megjegyzések: