2010. április 19., hétfő

heelweg, the party place

Hollandiaban mindenki valamilyen fuggoseget szerez. en is. mondjuk ez olcso. lassan a wcre is csak nettel tudom menni, nehogy lemaradjak valamirol az alatt a 2,5 perc alatt. najo szombat reggel kicsit tobb volt, igyhat megfontoltam hogy az ut feletol futok nehogymar lekessem a vonatot. plane hogy most eloszor meg sem neztem rendesen mikor hol kell atszallni. gondoltam Gyevel tallunk Deventerben es akkor jo lesz. Deventerig el is jutottam bar az allapotrol jobb csak annyit irni, hogy 200 m-es sprintek - amennyire azt tolem sprintnek lehet venni, nagy taskaval, szuknadragban -- miert csak ilyenkor jut eszembe hogy kevesebbet egyek? -- utan, mintha 2 napja nem furodtem volna, es meg a reggeli is majdnem...szoval meggyotorten kierve az allomasunkra meg volt annyi lelekjelenletem a nagysebesseggel - 25km/ev max - kozelgo vonatot latvan hogy eszembejutott hova is megyunk. majdnem. persze rossz helyre vettem jegyet. ezzel is bukva 3 eurot. nos 3 eurobol mar szoknyat tudok venni ...szoval almeloban meglattam hollandeletemben eloszor egy floorballost. nem volt kerdes hogy leszolitsam. de nem voltam beljebb a temaban, mert en csak!! dolgozom itt - es nem tanulok. ugyhogy floorball helyett max gyeplabdazhatnek amit ugye nem...deventerben aztan meg bajosan szerencset kivantam a meccsehez, ezzel sikeresen lekesve a zutphen fele kozlekedo Gyet szallitovagont. konkretan vegigneztem hogy elmegy elottem de 5 perc mulva mar sirva kertem Gyet hogy zutphenben varjon meg, mert ugye magamtol meg azt sem tudtam volna hogy zutphen fele megy a kovetkezo, amire fel kell szallnom. zutphentol mar sinen voltam Gye mellett ugyhogy gyorsan fel is faltuk a partykajakat.
Zsu csodaval hataros modon megtalalt minket az allomason, pedig tobb oslakos holland tajekoztatta hogy nincs vasutallomas a faluban.
Timit is felszedven lepakoltunk Zsu munkahelyen*. csekkoltuk kivulrol az esti partyhelyet es meglestuk a kozeli vilagvarosokat: Varsseveld, Doetinchem (vagy mi) ismet hazaerve mar annyit beszeltunk arrol hogy hogyan is erdemes viragos kertbe ultetni a maximalis gyonyor elerese vegett, hogy majdnem kimentem viragokat tepni. a tepes folyamata is megallt itt. a top tudatmodosito: rapi= ouzo es viz. torok palinka...hat nem. ez echte gorog. ha csak a multambol szarmazo elfogultsagot veszem akkor is ez irom. szoval ettol kellett volna rosszul lenni/party hangulatba kerulni. egyik sem. marmint a 2. magatol. 4 de min 3 kiehezett - szigoruan csak partyra! - tuzes magyar(*?!) jany belevetodott a holland ejszakaba a 3 szintes, 8 termes diszkoba az igen alacsony atlageletkoruak koze. nem volt nehez dolgunk a figyelem kozeppontjaba kerulni, mivel a hollandok annyira eszakon laknak hogy fagyott veruket meg az alkohol sem tudja kiolvasztani - jut eszembe Orpa kozolte hogy o mindenhez ert: enekles, rajzolas, angol, es ennek fejeben meg smart is, meg ugye atom teste van, de, DE!! nem tud tancolni. ja, mert holland vagy...bar nekem ugy tunt a sracok jobban tudnak mint a csajok, ok is - mmint a -korunkbeli - pasik - csak alltak es bambultak a forroveru orjongo kulfoldiekre. Gye bedobott mindent, ennek koszonhetoen legkozelebb remelem mar VIPkent megyunk be a DJ altal...
masnap hazafele Deventerben megcsorrent a telom. Orpa. keson kapcsoltam. najo ha letudom elobb akkor talan hamarabb szabadulok tole. menjunk el fagyizni. utkozben a tema: tegnap 100 pontot ugrott a charming indexe mivel belottek a koldoket. ugyhogy ha belovik a szaja alatt akkor mar telleg tokeletes lesz es versenyezhet Jessica Albaval. ezenkivul magasfoku szexualis kisugarzasanak csoda titka: bodypump. ( szemelyes komment: ja, mert agyra sosem tudnal gyurni) eloszor fordult velem elo hogy egy mely lelegzetvetellel sikerult lefogni a sajat karomat, ami igen megterhelo muvelet, tekintettel arra, hogy kornyezetfoldrajzos enembe tiport mikor eldobta az utca kozepen a fagyis papirt...
family tul koran hazaert es mostmeg a rohogest kellett magamba folytanom mikor 4 azonos arnyalatu rakvoros holland lepett be.

eleg erdekes felfogasuk van a gyogyitas teren amit majd inkabb kesobb reszletezek, most csak annyit hogy a mai hanyingeremre ezt tanacsolta anyjuk: igyaa' vizet....

Nincsenek megjegyzések: