2010. április 1., csütörtök

akkor most mindent ami nem tur nyomdafesteket

ami igazan erositi az embert: kibirni azt, hogy nem irok le egyetlen curse word ot sem, mert teny, hogy magamat minositenem vele, de a feszkot valahogy le kene adni? ah majd holnap bodystep en megverek valakit.
FLOORBALL hiany- most nem lenne hiany a durvulasbol a palyan...
meg nem kene hagynom, hogy az amugy tokeletes napomat kicsit is bearnyekolja barmilyen indiai moslek, amitol az ember tobb hetig hanyingerrel jar. nos igen, amig nem tapasztalja meg a sajat boren addig ugysem hiszi el, hogy maximum gyomirtasra jo.
na de raterek a lenyegre: mindennap kb 2,5 orat toltok a gymben, ami azt jelenti, hogy eloszor mindig vmilyen orara megyek: spinning, pilates, BBB, holnaptol body step aztan 15min hasizom, aztan gyuras amig a kolyok birja a megorzoben...gyuras kozben altalaban zuz a futas 20 percig, 11km/h - tudom lassu vagyok..-min. 300 kcal-t egetve. de meg mindig nem kepes elfogadhato eredmeny mondani sem a tukor sem a merleg... ma megkaptam tobb ora nyafogas* utan a specko etrendemet, ami egyenlo az etiopok normal etrendjevel, ugyhogy lassan szamomra is csak vmi eheto cucc fogalmaval lesz egyenlo barmilyen etel, ugyanugy mint a hollandoknak. ma shoppolas kozben viszont rajottem, hogy miert hizhatnak el nyugaton igen konnyen: 1 euros edessegek tomkelege, - ok, hamar rajottem, hogy nem akarok magas tartositoszer tartalmu muizu izeket erezni, de annyira jol neznek ki...waaa... - nem kifejezes, hogy milyen olcso alkohol, tejtermekek csabito csomagolasban....
....hat igen, mi magyarok szeretunk enni...najo eleg a kajabol; gyerekek: waaaa, edesek, imadom oket. DE! szerda is a busy day so orultem hogy hajat tudtam vegre mosni az akcios syoss samponommal, ami azert jo mert olcsobb volt, mint otthon haha. szoval tus kozben Samuelt elhivta egyik spanja jatszani. en meg samponos fejjel bla bla nem fogtam fel kihez megy pontosan de gondoltam ugyis haza jon idore ahogy eddig is tette. hat nem. szal 4 ora para utan felhivtam az osszes baratjat, hogy lattak-e. nem. mellesleg a fele csalad nem beszel angolul. shit. az nem egy bonyolult mondat h volt e ma nalatok samuel. meg ha en kerdezem es angolul teszem, sem az... ez gaz, kedves hollandok. nevermind. szoval szerencsere a szomszedokkal 1 nappal korabban spanoltam ossze, anyuka segitsegevel meglett a gyerek. najo ennel sokkal stresszesebb volt a szitu, meg persze en paraztam tul. a fociedzeserol elkestunk de ez a legkevesebb. hanem amit aztan en kaptam. teny hogy az en hibam is volt felig, de a gyerek es az osszes baratjanak a szulei tudjak hogy 5kor minden gyereknek otthon kell lennie. S. -aki mellesleg nem ismeri az orat...igy kicsit nehez elvarni valoban hogy tobbe kevesbe 5re beessen - szal kesett 45 percet, de tobbet is kesett volna ha nem pattogok...oke, kiborult a bili ugyhogy elvonultam par orara gondolkodni. aztan mikor leneztem a szulokhoz a szokasos kis esti beszelgetesem miatt - ami mellesleg abbol all hogy mit alkossak masnap a konyhaban vagy ki utalja jobban az azsiai konyhat* (* csak a beavatottaknak) - kicsit elnyult az este. konkretan 1kor masztam fel a szobamba miutan apuval letoltuk 2 heinekent a lelkizes lezarasakepp. temaink: kezdodott a torpokkel, ezek komolyan rohogtek a sztori fullos verziojan. na nee. ez nekem sok jo nehany papirzsebkendo utan. a sztori kiemelt resze, hogy ugye S. lelepett mint a villam, K - en- fenn pancsolt, madelineke meg gondolta szo nelkul S utan ered. torulkozoben azert csekkoltam a szitut elore erezven nemi parat, es M-t az ajton kivul talaltam a kesztyuje beszorulva az ajtoba. ez volt a mazlim. na ez a resz rettentoen tetszett a szuloknek. hmm... M napi baromkodasa amugy mar nem okozott ekkora sokkot btw. par oraval kesobb ulok mellette a kanapen, erre gondoltam hasznositom tudasat es egy kepes konyvbol kerdezgettem mi micsoda, majd ismeteltem utanna a szavakat mikozben a tv is on volt. o meg probalt volna koncentralni a rajzfilmre, en viszont kitartoan kerdezgettem. erre beszolt hollandul: naaa, maradj mar csondben, nem tudom nezni a TVt! :D:D LOL.
szoval a stresszes estem utan az alabbi kovetkezteteseket vontam le: max. 2 gyerek, es a tavoli jovoben. meg szeretnek nehany evet allando aggodas nelkul elni. ok, eltuzom, de magyar vagyok=pesszimista meg egyebek...
szoval a szulok csak biztattak, hogy nem volt ez olyan veszes, meg hogy nyenyenyee...na a lenyeg; szeretnek. nem lehet leirni miket mondtak konkretan, sry. amugy mindig oszinte vagyok hozzajuk es ezt dijjazak - szoban XD.
hm, fura, folyton poenkodok: naa, ti vagytok a munkaadoim, errol es errol ti dontotok...reakcio: ne hulyeskedjel mar. csaladtag vagy, nem alkalmazott.
hm, fura, ok telleg nem tudjak elkepzelni a rossz aupair-csalad viszonyt.
mielott kijottem sok embertol koszontem el ugye, koztuk volt a voltofom is. ilyet szol: a hollandok kedves baratsagos vendegszereto emberek, akik szivesen befogadnak otthonukba. oke hogy nem lehet altalanositani, de annyi kellemetlen tortenetet hallottam, hogy akkor most mivan?
Susan: edzo aki elkapott* mikor majdnem elajultam a gymben. spanol velem mint atom. 44, elvalt, 2 gyerekkel, rendkivul optimista, jokedvu, mosolygos, clubtars a nem vagyunk tokeletesek es ezert sokat edzunk klubban. szoval ma 3 oras femilista csevelyt folytattam vele es 17eves festett szoszi felindonez igen felnottes gondolkodasu lanyaval Orpaval. basszus ez is hulye, kb azon hisztizik, hogy nem jo ra az XS-es gatya csak az S-es, es hogy azert nez ki nagynak a melle, mert vastag benne a szivacs. lol. ezt igy 1 ora beszelgetes utan siman. meg a szuz vagyok meg es nem akarok meghazasodni tema. mmint az utobbi voltam en XD. de amugy nagyon bariii, akivel lehet menni partyzni. heh...vannak emberek akik energiat akarnak adni. vagy csak en loptam? nagyon heppi.
ja, masik barat: Ilona - 100% holland - rendornek keszul ezert gyur. nem szeretek vele msnezni, mert olyan mintha a reszeges dutchot nyomna angolul. amugy jofej! hetvegen talan osszehozunk vmi kozoset.

Nincsenek megjegyzések: