2010. április 6., kedd

en dontok-ez az en eletem

hatarozottan allithatom hogy nincsennek veletlenek. nekem akkor abban a percben le kellett esnem* a futoszalagrol, hogy kesobb ok legyenek a barataim. elore kitakaritottam a kecot ugyh egesz heten nem fogok semmit csinalni csak hollandot tanulok meg edzek. a takaritas levezetese 5 ora Orpazasban merult ki: megint elokerult a hatter. mivel ott volt nagymami is s o is kivancsi volt mit hoztam magammal, hat elmeseltem nekik a hosszu tortenetet. susi annyira edi, ilyet szol: hogy lehet hogy megis ilyen aranypofa vagy...

a masik erdekes dolog amit mondott, hogy itt boven van idom vegiggondolni mi tortent es eldonteni mi tortenjen. fura, de igaz. csak nem vesszuk eszre. az elet mindig elvesz, de cserebe ad is. 19 evig vartam arra amirol azt sem tudtam milyen. es vesztettem el azt ami nelkul azt hittem nem lehet elni...
minden nehez pillanat erosit.

szoval, megint nem irhatom le mirol beszelgettunk, de ok sokaig hallgattak, akkor lendultem bele igazan mikor felvillant egy-egy konkret kep.
szombaton megyunk enschedebe lovetni, meg szorni a kest. nice!
Orpa egyszeruen fura. ma hallottam enekelni. - most eszembe jutott az az idetlen torpe aki otthon tud enekelni, hat kozelebe sem er... http://sorayachan.deviantart.com/gallery/
gondolkodom rajta. es hogy miert szeret mar a 3. talalkozasunknal. pont o akinek nincsennek baratai es mindenkiben talal hibat. persze mar kibeszeltuk az osszes meno csajok temat: pasik, szex, drog, bulik, ruhak. oke, ez a felszin kapargatasa. o ennel tobb. es 17. ejha. sztem kepes lenne olvasni a gondolataimat. na majd tesztelem. mert ugye egyszer csinaltam Ocsikevel meg regebben es bejott. a masik meg Nikosszal jatszottunk es vele is sikerult. szoval e teren en is kompetens lehetek...
mig naluk voltam megcsorrent a telo. a fukar indonez apu volt, aki 2 kocsija, 2 furdoszobas villaja mellett nem akar gyerektartast fizetni...mindenkinek megvan a sajat problemaja. dehogy susi h kepes heti 12 ora meloval eltartani 2 gyereket meg egy kertes hazat, azt maig nem ertem.
ja ma felvilagositott hogy a kek gombajuk csak a doboz miatt kek XD na megyek megkerem Orpat fesse mar at a hajamat is XD ....

penteken leleptek. utalom ha lelepnek, mert tetszik amit most kaptam az elettol. kuszkuszt foztem. waoo, ez nagyon jo kaja! ha valaha hazamegyek - sohanapjan - kuszkusz partyt fogok csapni. mellesleg a hetvege szaftos reszei - melyeket ismetelten nem lehet leirni - egy sokkal -el-ismertebb blogon olvashatoak: liliomej.blogspot.com. Koszonjuk Gyorgyi, hogy felajanlod szamomra energiatakarekos megoldasaidat...
najo, befejeztem es leirom mivan: Gyorgyi - tovabbiakban Gy - akinek mint kesobb kiderult rovid haja van, letesztelte kuszkuszvacsimat es atcsusztam, de lehet h csak a chilis bornak koszonhettem az elegseges minositest. az est hatra levo reszeben meg probaltunk par extra vekony magyaros palacsintat - btw. meg mindig az egyik legjobb etelnek tartom, btw2. azert volt mert magayros hetvegere keszultunk - aztan osszeszidtunk azokat akik allva szoktak locsolni, majd masnap a tervek veghezviteleert hamar elindultunk almeloba. Timi - a tovabbiakban T - vonatrazzia aldozatava valt igy 1 oran keresztul ujra elovettuk a lanyok kedvenc temajat. albert heijnben aztan hamar leraztunk a ketes alakokat akik jugoszlavoknak neztek minket - uram, kerlek,mit tettem??? - es meg a megfelelo utat is megtalaltuk a shopba.
otthon nekiestunk az aprolekos dokumentalasnak, majd osszeallitottuk az 5000hufos sutit. - valsag van+ inflacio - vartunk egy ideig majd 3an! benyomtuk az egesz tepsit leoblitve borral, sorrel, pezsgovel. hatastalanul elindultunk az esos holland ejszakaba, de a partyra 2,5 orat kellett volna varnunk, szoval hazaterve nekem hamar fellottek a pizsit. -mekkora partyarc vok ... - masnap vartam a 3ad napot, most meg vigyorgok ha ujra a torpokre kell gondolni.

Nincsenek megjegyzések: