2010. április 11., vasárnap

tegnap sikeresen leraztam a kellemetlenkedo holland ismerost igy majd 9 ora ejjeli alvas utan meg rahuzhattam meg 4et de sztem tovabb is tartott volna ha nem jonnek haza. este 8kor aztan anyuka kedvesen megkerdezte hogy mi lenne ha ma apuka utan eredne es meglepne en meg zwolleben aludnek Dzsordzsinel = Gy. de kozoltem vele hogy nem szeretnek szivesseget kerni plane nem ilyen keson...erre kijelentette hogy o most elmegy apjukhoz a campsitera. pedig egy hete megigerte hogy elvisz masnap amersfortba, ugyh oldhattam volna meg vas. reggel a hagai utamat ugy ahogy akarom de szerencsere nem volt vonat 8korul almeloba a falumbol...mellesleg a gyerekeket is hallottam mikor megkerdezte hogy hol akarnak lenni. wow, milyen jo a hollandom hogy megertettem egyedul mikor azt mondtak itt akarnak aludni. ugyh anyunak nem maradt valasztasa...de en megis kicsit ugy ereztem leginkabb miattam kell itthon maradnia...

vasarnap aztan osszegyultek az aupairek hagaban. most eloszor szorult ossze kicsit a szivem hogy miert nem nyugaton lakom. mig Briginek 30perc bicajjal a hagai beach addig nekem kozel 3 ora mindenfele jarmuvel. mar lassan jelest kaphatnek vonatozasbol btw...
kozel 25en ultunk korbe - negyszogbe - egy asztalsort igy persze nehez lett volna mindenkivel beszelgetni ugyh klikkesedtunk. aupair sztoryk. nem mind fenyes. a lenyeg: amilyen a gyerek olyan a neveltetesi mod is meg nagyjabol a szulo is. vagyis a lenyeg, minden kapcsolatban all mindennel. aupair feladat reszben: ujraneveles. na nem minden esetben am. en meg nem lattam ket ilyen fegyelmezett gyereket mint az enyemek. nagyjabol olyanok mint a szobrok egesz nap, kiveve a termeszetes emberi szuksegleteket...megfigyeltem viszont h Samuel kepes igazi kisordog lenni mikor az anyja felugyeli. hehe :)
na de visszaterve a talalkozora: Zsuzsival lezsiroztuk a kovetkezo heti partyt, Gy-vel es T-vel szelerosseget mertunk a kozeli kilatoban - eredmeny: tullepte a maximumot; felesleges volt a reggeli hajvasalas es zselezes... - fotok tomkeleget keszitettuk amit a jovobeli picassamon meg lehet majd tekinteni.
hazafele anyjuk felkapott almereben es megint magas szintu beszelgetesbe elegyedtem vele az elete fontos temairol: komolyan gondoltam mikor azt mondtam neki sztem igen szep no. beszeltunk gyereknevelesrol, mas aupairek ambicioirol, s megint sirt a valasa miatt. ha nem valt volna el, most almereben laknank, ami sokkal kozelebb lenne a civilizaciohoz...

haga: iszonyu gyonyoru varos mar amennyit lattam belole. party hely. nana hogy visszamegyunk!

Nincsenek megjegyzések: