2010. április 8., csütörtök

mitol lehet faraszto egy aupair napja?

a legujabb hobbim ezt az oldalt nezegetni: www.ah.nl/recepten
konkretan ezeket eszik, de nalunk meg ennel is rosszabb volt a helyzet, mert kb csak ugyanazokat az osszetevoket vettek meg, aztan jottem en meg az alkothatnekom....es muszaj lett venniuk csomofele zoldet meg husikat...

tegnap elkezdtek olvadozni a jegcsapok koztunk. basszus apjuk papucs. akkor csak cl. meg koztem olvadozott. mert ugye o formedt ram inkabb, apjuk magatol semmi ertelmeset nem tudna mondani csak ha a szajaba teszik a szavakat..
szoval megfoztem ujabb csodas reformvacsoraimat hala albertnek a heijnektol, kivasaltam 3 adagnyi ruhat ropke 2,5 ora alatt, madeline tanarnenitol holland szavakat tanultam, kastelyt csinaltunk az ebedlobol - ma en voltam a monster (reggel abszolut az vagyok).
este meg megbeszeltuk hogy nem hisztizek a penzen, ok meg nem talalnak ki nekem uj feladatokat. cl. ideges volt a teszt miatt amit masnap irt a meloban ezert nem birt normalis stilusban beszelni. en nem banom, neha az egerek is megszomjaznak...aztan hirtelen csengetett muriell - de mar csak kigyonak fogok nevezni kesobb. nala dolgoztam extra penzert. de annyira szanalmas hogy mindenki tudja mit gondol a masik megsem mondja ki...remek. belekevertem magamat cl. es a gyik haborujaba. cl jogosan utalja mert a csaj tenyleg mindent tudni akar rola es az regi ferjerol...rajtam keresztul. hat nem csodas hogy vkinek eszkozkent szolgalhatok tervei megvalositasaban??? melo resze: 15 eurot adott a smucig hullokepu 4 ora netezesert es alvasert. a hangsuly a 15on van de ugye nem nagyon valogathatok a munkakban ugyh egyenlore nem szolok be neki ezert. sem. es volt pofaja ejjel 11kor kerdezgetni a csaladomrol mikozben hazavitt.
utalom ezt csinalni, mar a szagatol is rosszul vagyok. es marhara nem megy a jopofi, de muszaj...

ma itt volt kedves holland baratom, aki mar nem bizonyul annyira kedvesnek. remelem nem lopott el semmit. alig mertem egyedul hagyni de megis muszaj volt mikor madeline sziveskedett vegre kimenni a wcre. es itt elmeselhetnem milyen intim* a kapcsolatunk de inkabb kihagyom ;) ...
szoval nem zavarta hogy masnal van vendegsegben', pofatlanul evett-ivott..engem aztan nem zavar ha vki ehes v szomjas csak ez nem az en hazam ugyh sokkal jobban vigyazok mindenre mint altalaban. a masik hogy olykor ugy ereztem hogy 3 gyerekre kell figyelnem...ugyhogy nem is ragozom tovabb, talan csak annyi meg hogy lehet hogy ruha manias, de azert ne akarja mar felprobalni a ruhaimat vagy amiket eppen vasalok..meg szerencse hogy majdnem mind cl.e volt - rogton le tudtam allitani ...
meg remelem madeline angolja annyira nem jo, hogy megertette volna Azokat A Szavakat es Kifejezeseket amiket a szoszi holland nem birt magaban tartani es mindenkepp elotte kellett kimondania... - XD hogy en mit fogok kapni ha M. megtanulni vmi tragar szot...
hogyan usztam meg hogy csak 3 orat volt itt s nem 6ot? tegnap tettek fel a fogszabalyzojat es nem bir enni. nalunk meg csak kemeny kajak vannak. :) hihi. tenyleg nagyon nem bir enni de azert benyomott 2 kenyeret 1 banant 1 szelet sutit - :O - kozben jajjogott hogy faj neki. aztan rajott hogy meg mindig nagyon ehes es hazakullogott csak neki elkeszitett tejbepapit enni.
mit muvelt meg? csekkoljad jol van a laptopomat - ami btw nem az enyem, ezt mar o is tudja - de azert ez a csekkolas tudjatok milyen volt - mint mikor nemely emberek akik szeretnek konnyen elmozditani dolgokat...
az asztalon felejtettem a painkillert - hiba volt: kozolte h az neki sosem segit ha faj vmije. de basszus akkor minek bontod ki es teszed a szadba? vagy ha mar ennyire szoke voltal akkor minek vallod be nekem? persze kerdezes nelkul mindezt....

Nincsenek megjegyzések: