2010. április 7., szerda

vege az alomnak- a valos aupair elet leirasa kovetkezik

lenyegretoroen: tegnap beszoltam vegre, hogy 12 ora munka mellett nem igazan van kedvem a plusz kivansagaikat teljesitgetni, legyen szo akar apu kolkeinek felkapkodasarol vagy anyu feleslegesebbnel feleslegesebb aprosagainak elintezeserol. mellesleg Gy.nek igaza volt, nem nekem valo az akarmilyen jarmuvel valo kozlekedes. meg bicajjal is eletveszelyes vagyok. nemhogy samuel kofferjet meg madelinet cipeljem az isibe, vagy samuelt kisergessem fociedzesre mikozben igen aktiv a forgalom is. arrol nem is beszelve h m. fel mogottem a bicajon mert meg mindig nem heverte ki azt mikor multkor leesett... ennyit a hibatlan munkarol. szal aszem azt felfogtak h ez igy nem megy, viszont a penzkerdesben nem tudtunk dulore jutni. legalabbis olyan eredmeny nem szuletett ami nekem tetszene. ilyet beszol a kelet holland h ha nem tetszik el lehet menni, mert van olyan csalad akinek kevesebbet kell dolgozni bla bla...out of energyn vagyok semmi extra es nemhiszem hogy ok akik soha eletukben nem sportoltak igazan most jol latjak a szitut azaz hogy a gym miatt avgyok levert meg azert mert nem eszek normalisan. hat a floorball az megeroltetobb meg mindig... hiaba h heti 5x vagyok az edzoteremben. mellesleg lassan akkora vagyok mint egy kisebb balna es kb barmelyik pillanatban el tudok aludni barmennyi kave utan. fos a kavetok hollandok!
visszaterve rajuk: probaltam higgadtan vazolni a szitut, erre mondjak h jo akkor levesznek egy ket dolgot....blaa...apu: nem erti minek dolgozok az exenek is ha meg az itteni dolgokat sem tudom megcsinalni...*** 1. az itteni dolgokat megcsinalom, de meg annal is tobbet csinalok ami a szerzodesben van, 2. a szerzodes szerint nekem boven lenne idom mashol is dolgozni, a napi 6! ora mellett. kiborito. de ha nem az exerol lenne szo akkor tuti leszarna. na en nem akarok reszt venni az ertelmetlen haborujukban ami mellesleg nevetseges is. es hol erdekel engem ....
mellesleg olyan kettosseget mutatnak: a nagy jelenet vegen apu bekozli h talan csak azert vagyok kimerult mert minden uj es meg kell szokni. (kar h nem lehet karomkodni itt) *** nem uj es hamar tudok alkalmazkodni meg eleg gyorsan tanulok, szal...nem ez a baj. nem fogom a plusz fa***gaikat teljesitgetni. jo lenne ha lenne ido az eletre is...
most kicsit elegem van annyira hogy mar csekkoltam a repcsiket hazafele. ne orulj anya. csak holidayezni mennek haza. tul jo itt az elet ahhoz h vegleg lelepjek.
tegnap meg az a gondolat is felotlott bennem hogy megveszem elso cigimet, de elegge fajna 5 eurot kiadni erte.
szal most battery low van, de Tami azert megnyugtatott a gym teren, 3 honap es kockahasam lesz XD najo nem, de van esely beleferni a csak 1 X-et iro gatyamba, es a kovetkezo betu nem az S....

1 megjegyzés:

Lilioméj írta...

Drága kéjti!

No para! Ezek rendes emberek. Inkább vedd takarékra a szenzibilitásodat (van ilyen szó?)Csak rezzenéstelen arccal! Csak cselesen, mint kis vukk! Ilyen az au-pair sors.
Hétvége! Den Haag! Megyüüüüüüüünk!

Ja, kösz a reklámot:)

Gyé voltam...