2010. június 1., kedd

reg irtam mar olyat amit mindenki ert, na most megprobalkozom vele.
aupair eletem ugy nez ki mar 5 hete hogy 5 napig szamolok majd 2 napot nyafogok groningenben es nem akarok hazajonni. ez igy fog menni egeszen juliusig. mar azokat a napokat is szamolom vissza amelyeket haza menetelemig itt kell toltenem. nem kenyszer valoban, meg nem is teher, csak mar jo lenne kicsit magyarorszagon lenni. mert bar itt is van olyan akivel kirohoghetem a hollandok fura szokasait, de hianyzik az a kornyezet ahol 22 evig eltem. hianyzik a floorball. hianyzik a sok barat. a csalad. persze ezekbe nem gondolhatok bele melyen csak altalanossagban van egy hianyerzet es csak az nyugtat hogy juliusban! meg persze szivesen meselnem el hetente megelt ujabb es ujabb fura torteneteimet s mosolyogva nyugtaznam a hallgatosag elkepedeset. de nincs baj. amig elek addig nincs :)
itthoni helyzet valtozatlan, de reszemrol egyre rosszabb. mar olykor halalra unom magam, a gyerek idegesit, es nem akarok a maganeletemrol beszelni veluk. anyuka 3 hete itthon. kb semmit nem csinal, csak amibe belebotlik unalomuzes vegett. engem beken hagy es sosem szol be ugyhogy nem gond csak a gyerektol tavolodok el egyre jobban. erzem. erzem ot is. mar nem akar allandoan velem jatszani. folyton csak az anyja utan vagyodik. ami termeszetes, csakhat szerencsetlen oper eletet neheziti. nem panaszkodom meg ugysem erdekel az egesz, hisz kapcsolatunk hossza hatarok koze van szoritva...

gymbe jaras nehezsegei betegsegek sorozata miatt kovetkeztek be. de elv most tul vagyok rajta. nem nagyon akarom mar tobb antibiotikumot beszedni, ugyhogy afonyakapszula, total higienia, odafigyeles...orpat aszem sikerult leepitenem. multkor kis hijjan kidobtam a hazbol. azt sem tudom miket mondtam neki, csak a feszultsegre tudtam koncentralni amit jelenlete okozott. neha erzek nemi lelkifurdalast, de neki is tokmindegy sztem...itt mindenkinek tokmindegy, ugysem latnak tobbet. susit sajnalom. mert jo ember. de en nem megyek vele partyzni, mert egyszeruen partyundorom van...valszeg a legutobbi miatt. o meg persze velem akar menni mert az olyan funny...hat nekem nem...nem fogom senkire sem aldozni a hetvegeimet groningen helyett. akinek nem tetszik majd nem lesz a baratom.

Nincsenek megjegyzések: