2010. október 15., péntek

vajon olvassa meg vki eztet - szolal meg bennem a pesszimista magyar. de ezt most inkabb eltennem maskorra.
szoval ma ugy dontott a kellemes holland klima hogy ismet probara teszi bicajtudasomat esoben. ami nem volt egy jo otlet. neheziteskent meg egy ernyot is a kezembe vettem, mondvan igy viccesebbet tudok esni. valojaban nem tudom miert noveltem a bukas eselyeit. bar oszinten szolva meg mindig nem talaltam meg a megfelelo ruhazatot ilyen idojarasra. elhagyvan a grote marktot, gondoltam roviditem az utat igy is kisse kesesben voltam, gondoltam nem leht abbol nagy baj ha a piros kor alaku tablas utcan bemegyek. de nem jott be mikor szembejott egy busz es nem fert el mellette egy gordeszkas sem. nem estem nagyot, es szerencsere senki nem illetett bena kulfoldi cimmel vagy bajos vigyorral, ugyh felpattantam es igyekeztem az iskolaba. ahol mar buzgon vartak a gyerekek. vegulis tobb bukfencre nem kerult sok, de szerencsere a frissen mosottsag vizszintjevel lett egyenlo a nadragom, arra meg mar nem jutott ido hogy lecsereljem, mert ugye masik gatya mindig van a ridikulomben. a vizmennyiseg meg csak azert lett ilyen merteku mert reggel Tamas beszolt hogy nagyon gaz hogy meg mindig szemeteszacsko az esokabatom, ugyhogy tobbet fel sem merem venni :) - mellesleg kivaloan funkcionalt.
kaptam uj osztalyt, hollandot, ami remek hisz hollandiaban elek, de a megremekebb hogy azt ahol Beni a magyar kissrac is tanul. tegnap mar lepacsiztunk, aztan kiderult hogy tobbet is tudok rola, hisz Miriam a Beni csaladjanak baratja akivel egy holland csoportba jartam hamar osszerakta a kepet. a lenyeg hogy mindenki ismer mindenkit. volt 50 percem elfigyelgetni Benit, es a fene, jobban beszel nalam hollandul pedig csak 8 eves (kb) aztan kiderult az oka; 4 ev hollandiaban eles. vufff, menjek? maradjak? kell nekem a holland? es ha jovore finno.ban fogok elni? vajon mennyi ido alatt felejtem el a nyelvet?

3 megjegyzés:

dina írta...

Kati,
én olvasom ;-)

dusmi írta...

én is :)

Névtelen írta...

aaah, most kiderult a valodi nevem! :O:O :D:D:D