2013. március 1., péntek

Gone.

Dec. 20.an erkeztem es rogton elhagytam az utcat ahol felnottem. Egy borozoban kotottem ki egy kellemes muanyagtanyeros thai food elfogyasztasa utan, mely nem konnyen hozott almot aznap ejjel. Bevallhato ket ekkora arc nehezen fer meg egymas mellett, igy a gyengebbik a szigetlakok fenseges zold legeloiig menekult.
Na a csopogest abbahagyvan, elmondhato hogy tobb mint 16 napja tartozkodom szulofoldem betontengereben, es a kellemes 10 fokos klima maradasra bir. De nem lehet. Ezido alatt szereztem egy par baratot (Z.) akikkel egyenest jottek az ellensegek is (L.), de csak par afonya gint kell leguritani hogy ez is a kanape ala soprodjon. Eni dragam husegesen allta a sarat a legnehezebb xbox-toro idokben is, sot most nem volt idegesito hogy minden pasi ot akarta a danceflooron.
- hu de elkene egy vallmasszazs.megint.
hat odaig nem jutottam hogy lefussam a kupert a margitszigeten mert wc-uloket kellett szerelni, vagy Aginak jo tanacsokat adni az idiotak elkerulese erdekeben. sikertelen eredmennyel.
16 napom 70%-a nem latott viz jellegu folyadekot, de par fantasztikus foto tanusitja a le nem tagadhatatlant. ez a resz is a 15 eves baratsagunk szigoruan titkos mappajaba kerult...
-sok a blabla.
mondjuk kene valami felmaradhatot is irnom. hat anglia messze van
http://www.youtube.com/watch?v=wPRNSlL3wss
ures a varos.

kevesen tudjak/akarjak kovetni azt a vehemens eletstilust amit kepviselek, szoparbajba mar 1000 eve nem is kezdtem, mert minek, erre jott egy opportunity hogy visszagyakoroljam magam a regi formamba.
most ugy nez ki nem fogok partyzni a kis kotkankban anymore, mert masnap benne lennek az ujsagokban es hamar kivul talalnam magam cursor fancy ajtajain...

Nincsenek megjegyzések: