2010. március 4., csütörtök

anyanak lenni igen nehez

inteztuk az itteni dolgaimat tovabb, s igen jo h van utlevelem, mert kb mindenhol azt kerik. ebed utan - amit kihagytam, mert helyette aludtam, de mint emlitettem ugysem lett volna semmi komoly - madeline rosszul volt...vegigneztem, hogy lehanyta anyut. szoval mivel anyunak ujbol furodnie kellett fel oraval kesebb mentunk almeloba. aszem oda fogok jarni, lehet, hogy van olyan nagy is mint keresztur XD vettunk ezt-azt. megint nem szamithattam semmi normalis kajara - anyu vega panirozottja, rizs, paprika - nem mintha bannam de mostmar ertem miert mondjak a magyarokra, hogy szeretnek enni. mi eteleket keszitunk, ok meg csak cuccokat amit betesznek a hasukba mert kell. olyan hogy itthoni fuszerezes, sztem mint a Fold-Pluto tavolsaga olyan messze all toluk. levest szinte sosem esznek, jut eszembe mely tanyert nem is lattam a szekrenyben XD najo lekattanok a kajarol, de kiborito, hogy miota itt vagyok ettem osszesen annyit mint otthon fel nap alatt. tudom, jot tesz a fogyi"tabor".
es hogy miert is annyira nehez anyanak lenni: vegigbeszeltuk, mikor mit kell csinalnom a jovo hettol - leirni is 1 ora volt.... - aztan megfurdettuk egyutt a kolykoket...meg jo hogy 8kor mar alszanak. szal nagyon kell koncentralni egesz nap. ilyen, hogy fenykepezni vagy a viragok alatt vizet cserelni, idom nincs....

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Föld-Plútó távolság...gyönyörű hasonlat!:D ilyet még!!!
ja egyébként Ági voltam:-)az egyik.