2010. március 5., péntek

kezdenek osszefolyni a napok

tegnap este megvolt az elso komoly kuldetes. a furdetes. meg jo h ezt nem nekem kell csinalni, anyu csak megmutatta. a lanyom semmit nem csinal meg egyedul a kadban, fiam okes, mar nagy. madeline-nel aszem mindig egyutt kell mosnom fogat sot en fogom surolni a oveit is mert eleg hanyag munkat vegez. sry, de sztem tokmindegy h csinalja. ezek a fogak ugyis kihullanak XD. madeline edes, ha meglat mar visit, hogy kejtiiiiiii...ma mar ramugrott meg megfogta a kezem. samuel nagyon csendes, bar probalt csokit kerni tolem. leraztam, de ha anyu nem lesz itthon akkor nem tudom, mennyit engedjek neki, mert tok megertem, hogy legszivesebben egesz nap csak candyt (sztupfel or sg like this) falna.

reggel megneztuk samuel sulijat, kar, hogy nincs ilyen Mo.n biztos szivesebben jarnanak a gyerekek isibe, ha ilyen lenne mindenhol. Aztan madelinet is elvittuk isibe ami lenyegeben ovi. de ok isinek hivjak. hazafele az en bicajomon utazott, erre mikor kerdem milyen volt az ut ilyet beszol: nem lattam semmit a nagy hatadtol XD :D amugy is mindig egy bohoc, elvezi ha rohogunk rajta: ulok vele a kanapen, es had ne irjam le hogyan csinalt hangot ,meg hirdette is anyunak nevetve :D delutan anyu felhivott nekem egy nyelvsulis nenit, akihez kesobb el is mentunk. 35euroert adna maganorat -one to one teaching- ugyhogy ezt tutira kihagyjuk, ja mert egyebkent 260 euronyi nyelvsulit kell fizetnijuk egy evre a szerzodes szerint...csoportban 17euro korul lesz a neni szerint. nem is tudom mar ki mondta hogy milyen kedvesek a hollandok - mit kell ezen csodalkozni, betepve mindenki kedves XD - a neni adott nekem kolcson egy konyvet, amig meg nem alakul az uj basic csoport addig is legyen vmim ugyh a hetvege almeloval es tanulassal fog telni, mivel a nagyon holland gepemen nem talalom a wordot, nem tudom megnyitni a tomoritett fajlokat (szakdoga) es meg egyeb antikocka problemaim is vannak. XD

mai menu: pfff...ma 6 szelet kenyeret ettem, nemi chipszet csentem meg volt egy borzalom vacsira, de ha nem hanyom ki akkor sem fogom etelnek nevezni...bocsanat. szal felkesz lasagne volt. de csak a tartositoszert ereztem rajta, es meg a ketchup sem segitett. lehet vega leszek anyu miatt. hehe, anyu annyira vicces: probaltam neki elmagyarazni a panirt, mivel o kozolte nem tudja h kell csinalni XD de en voltam a naiv mert aztan elovett egy fagyasztott panirozott csirkeizet...nem fogom etelnek nevezni sry.

ma este apuval feljott a szobamba hogy helyrehozza a mikrofonomat, erre az egyik kerdesere hollandul mondtam h nem, de veletlen! apu meg tokre orult. a tanar azt tanacsolta anyunak h beszeljenek velem hollandul itthon. de a wczos dolgokon kivul -amit madeline miatt kellett elsajatitanom so early- meg nem sok mindent tudok...viszont mikor anyu beszelt a tanarnenivel akkor ertettem mirol beszel kbra, najo elotte nem sokkal meselte a sztorit angolul. am a nyelv kb mintha egy osztrak beszelne angolul meg franciaul.
azert nehez mert nincs a magyar ABCben az a gusztustalan torokhang amit ok a g-hnal hasznalnak...

2 megjegyzés:

Unknown írta...

de te nem főzöcskézhetsz magadnak? aggódom, hogy mire visszajössz nádszál vékony leszel és elhódítasz mindenkit a strandon... :P ági voltam. a tóth.

Zorro írta...

:D ez nem fordulhat elo, vagy maximum majd telen megyek haza XD
amugy csinalhatok amit csak akarok, ehetek amennyi belem fer, de elvettek az etvagyamat a sok mukajaval XD