2010. március 25., csütörtök

blogiras nehezsegei

valahogy nagyon hosszunak tunik ez a het. pedig ilyen aktiv meg sosem voltam. meg csak csutortok van de mar 3x voltam konditeremben, holnaptol talan a kajatemat is rendezem, ami azt jelenti, hogy odafigyelek mennyit eszem. a gym nagyon jot tesz, minden ertelemben es nem csak nekem. viszont ma tenyleg majdnem elajultam, de meg idejeben lehuppantam a masinarol...meg aztan elkaptak az edzok, nagyon rendesek voltak, rogton leultettek es kozoltek, hogy mara talan eleg lesz ennyi. am nem, de nem akartam eroltetni... szoval osszespanoltam mar par arccal a konditeremben. am Mo.n tuti nevetnenek ha egy oreg krapek menn le gyurni, itt meg alapnak szamit h az anyokak is toljak a futopadon.
penteken megsutottem nekik az elso sutimet es a kolykoknek is izlett azaz tuti jol sikerult. a nagyival eldobtuk a kolykoket az igazi apahoz, kozben meg elmeselte hogy fiatalsaganak titka a fiatal pasi. azt hittem viccel...
csutortokon itt volt a holland tanarom azaz Jan apja, de annyira faradt voltam, hogy semmi ertelme nem volt holladul diskuralni, igyhat beszelgettunk eletunk epp aktualis temairol, kozben jan meg claudia is becsatlakozott ami azt jelentette, hogy megint en voltam a poen targya. ami reszemrol sosem gond, mert igazibol ok tudjak hol vannak a hatarok. nyitottunk egy-egy heineken - koztudott h sokkedvelo korszakombol ez volt a kedvencem- erre mondom, remelem nem banjak ha uvegbol iszom. megszolal a nagy holland - nagyapa- nem, ehhez nem kell pohar, mert mar eleve abban van....:D:D jaaaaj :D
hat ez eleg keveskere sikeredett, ennel azert tobb minden tortent, de nem sok kedvem van most irni, amint lathato....
kb mindennaprol egy regenyt tudnek irni...

Nincsenek megjegyzések: