2010. március 23., kedd

there are already a few plans for the future ;)

en mint aki egykor igen sokat aktivan elt, eleg szokatlan, hogy lassan egy honapja nem fektetek energiat semmilyen sportba. nehez elhatarozni mi is legyen, foleg ha 44 euro egy honapra a korlatlan berlet...
tegnap madelinekevel rajzoltunk..najo en nem vagyok vmi aktiv ezekben a tevekenysegekben, meg hamar meg is unom. apu napi ujsagjat azert a rajzlapjai ala teregettem, de igy is sikerult osszarozsaszineznie a feher faasztalt, amire egyebkent anyu kulon megkert, hogy vigyazzak...remek. szerencsere a 4. wc-tisztitoszer lehozta a firkat...
vacsira igen finom etelt csinaltam. talan tenyleg ezt neveznem az elso etelnek. el is fogyott az egesz rogton. apu igazan elemeben volt, de amugy sem kontorfalaz ha meg akar vmit tudni, igyhat egyenesen az arcomnak szegezte a kerdest a szerelemrol. amugy mindent megosztok veluk, ugyh tudjak a multat is. sry sracok :D :P de nem volt neki eleg a felszin kapargatasa, egyre melyebbre es melyebbre asott, es pofatlanul feltette az intimebb kerdeseit is. anyu is csatlakozott hozza. en meg csak rohogtem, es pirultam, kozben sullyedtem lejjebb az asztal ala... :)) nincs elottuk titkolnivalom, meg humoros is volt a szitu. de nem igazan tudtam, hogy mit mondjak, mennyire legyek oszinte. ugy ertem mennyire reszletesen meseljek nekik...hehe

Nincsenek megjegyzések: