2010. március 6., szombat

egy fuves est

ma ugy dontottem elmegyek almeloba, ami 6 percre van innen vonattal. az allomasig kikerekeztunk apuval, megmutatta, hogy vegyek jegyet az automatabol, de rogton megerdeklodtem az utazas illegalis modjat is. aszem nem nagyon fogok elni vele mert a birsagon felul is meg kell venni a jegyet. birsag: 6euro, jegy 2,2E returban csak almeloig, ami szinten egy kis porfeszek XD. tettem egy rovid* setat, a piacon kiprobaltam 2 holland sutit...haaat...az elso meg jo dontes volt: tesztakosar, aljaban karamell, rajta diosboritas. a masodik kivulrol csoki es marcipan volt, belul kremes piskota...botranyosan rossz volt, ugyhogy odaadtam a kacsaknak. albert h...boltban csekkoltam az elelmiszerkinalatot, es vettem egy ujabb sutit, ami vaniliapudingos peksuti volt.
komolyan nem ertem miert nem akarnak fozni, meg a krumplit is ugy aruljak, hogy megvan pucolva meg feldarabolva...tudom ezzel is munkalehetoseget teremtenek szegeny kulfoldieknek. vegre lattam jo kajat (persze felkesz) vmi brokkolis cucc amit a sutoben elore sutottek...de jonak tunt. a tipikus holland salata attol tipikus, hogy van benne csemege ubi meg sajt. XD.. de a legjobb a kek szinu gombajuk...anyu vega nemtommije - talan szoja- k draga: 3euro. minek van 025l-es heineken? olyan mintha cumisuvegbol innak...
hazafele majdnem lekestem a vonatot, mert rossz helyen vartam, najo ezert nem a hollandok a hibasak, semmi magyarlogika nincs a vonatozasukban. hazafele rajottem, hogy a cangan is lehet edzeni, foleg ha szembe fuj a szel.
delutan hoztak egy ujabb butort a szobamba, ugyh kezdek nem elferni. apu szerint poenos, hogy mostmar eldonthetem, hogy az agyamban vagy a 2reszes fullos fotelemben alszom.
mikor majdnem leajultam a szektol az ehsegtol apu szolt, hogy mehetek veluk enni vacsit: eloregyartott makaronit. es csoda tortent: anyu ketszer szedett XD, mellesleg anyunak nincs otthonkaja, ugyanabban a magassarku csizmaban es rovid szoknyaban foz-mos-takarit, amiben az utcara megy. pf. de visszterve a vacsira, eleg sokat beszelgettunk; foleg a holland tanulasarol, szerintuk 1 ev alatt szupi* leszek, es anyu mindenkepp szeretne ha megtanulnam. kulonben annyira aranyos, remelem akkor is mosolyogni fog ha egesz nap dolgozik es hullafaradtan hazaer. aztan tema volt meg a suli, kerdeztek a szakdogamat. mmint h mirol szol. hehe, meg magyarul is kemeny elmagyarazni, nemh angolul, de megertettek sot! :) apurol vegre megtudtam h logisztikaval foglalkozik, de naluk mashogy van az isi mint itthon. amugy ok nem nagyon vagjak mar, de a lenyeg, hogy apu nem vegzett egyetemet megis csak 25 evesen kezdett dolgozni, es egy szinttel kepzettebb mint anyu, de mindketten vmi szakmat vegeztek, csak naluk az is szintekre van osztva. kezdem erteni miert nem mukodik a magyar felsooktatas. XD anyu ilyet szol: o nem eleg okos az egyetemhez- am sztem nem igaz ez- es mondta, hogy hollandban csak az igazan okos emberek mehetenek egyetemre. en meg meseltem a magyar viszonyokrol de ezt mindenki ismeri :)
apuek mentek partyra de elotte meg beszelgettunk altalanossagban a partykrol. mondtam en mar nem szeretek partyzni, mert kb mindenki hasznal vmi szert h igazan jo legyen a party. mondta, hogy meg sosem hasznalt drogot, sot a baratai sem nagyon. es hollandban amugy sem nagy szam, mivel legalis :P ugyhogy emberek bukta, ez telleg nem fuves nepseg.

Nincsenek megjegyzések: