2010. március 10., szerda

idot!

epp a legjobb holland csatornat nezem, ugyh lehet nem sok ertelme lesz annak amit irok. kedvenc holland csatorna amin minden este egy meno filmet adnak napjainkbol eredeti hanggal holland felirattal, de egyebkent is a legtobb filmjuk eredeti hanggal megy.

igen suruek ezek a napok, keves alvas (= ejjel fuggosegeimnek elek -nyugi csak a net- reggel 730kor mar a reggelit krealom a torpeknek) neha elfelejtek dolgokat meg anyu is, de tokeletesen kiegeszitjuk egymast:) igazan rendes velem, es mindent megtesz, hogy jol erezzem magam, en meg probalom ugy honoralni, hogy telleg alig kelljen itthon dolgoznia. sok baja van igy is, tegnap elottem sirt, mert az apja nem toleralja h elhagyta a ferjet apuert, en meg nagyon nem birom ha mellettem sirnak es amugy sem szeretem ha o szomoru, ami azert ritkan van de most kiborult szegeny :(

lanyom szokja a mami nelkuli szitut, azaz szoktatom. tegnap bepisilt az oviban. pedig ovi elott megkerdeztem, menni akar-e.

1 egesz napig nem volt net itthon, probaltam helyrehozni* :) antikocka letemre es lass csodat nem sikerult. aztan kiderult h a router lehet szar. azota vezetekes netem van amivel sok gond van, mert ejjel mindig el kell raknom a vezeteket, nehogy samuel leessen benne a lepcson, mert ugye a router legalul van en meg a 3. szinten.

fura, tegnap talalkoztam egy hollanddal aki nem tudott angolul, ami azert Fura mert telleg mindenki tud, igy el is gondolkodtam, hogy van e ertelme hollandul tanulni, de aztan Zsuzsi megnyugtatott, hogy van, mert csak ugy lehet dolgozni holland cegnel ha felmutatja az ember a nyelvvizsgapapirt.

ma valszeg azert is irok ilyen szaggatottan, mert sikerult felbosszantania egy ff.nek otthonrol...geriba elterol..szal semmi komoly, valszeg iden meg mindig nem fogok allamvizsgazni, ami eleg nagy gond...

kaja: again:D kedvenc temam: igazan jol esne mar a gyomromnak vmi hazi ize, de nincs itthon semmi hozza: tojas, liszt, olyan kilos cukor, suto margarin...amugy szivesen sutnek nekik pitet - anyu meselte h a mikroban lehet sutni, lol - de ha nem izlik nekik akkor nekem kell megennem az egeszet XD nagy felelosseg.

idom valszeg a net miatt sincs, most kezdtem egy angol blogot olvasni. plusz holland tanulas!

majd re, most nincs kedvem...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha nekik nem izlik, küldhetsz postán nekünk belőle :) És én sztem tök jó,hogy nem szinkronizálnak, mert ezért tud majdnem mindenki angolul,még a kicsi gyerekek is... ;) szívesen bevezetném Mon is... :) pussz, Bia voltam,a "szomszédból". :)

Zorro írta...

igen joo! en is imadom! bar itt kb mindent imadok :)
kuldok Bius! mindenkepp:P
vagy majdha megyek akkor viszek! :)

pusziii

Névtelen írta...

itt valamivel jobb a kaja, de még mindig nem az igazi, nekem is hiányoznak az otthoni dolgok :(

csupa mirelit kaját sütnek ki, minden olajos, kábé salátán élek, meg néha eszem a raguszerű íztelen kajájukból... én is jobb szakács vagyok ezeknél, akik itt a konyhán dolgoznak. de azért arik, amit kérek, adnak. múltkor a szépen feldíszített tálba markolt bele nekem Miguelito, mert ilyen fini majonézes cuccnak nézett ki, de íze persze nem volt -.- na de miután megcsapolta, úgy vitte ki a vendégeknek, undi :S

kitartás, vmit csak össze tudsz ütni, a szükség nagy úr :)