2010. március 14., vasárnap

hetvege amszterdamban

nagy vallalkozas volt kevesebb mint 2 het utan a fovarosba utani - az ut maga kb 2-3ora volt lejjebb lesz info miert - plane hogy nem is a fovarosban aludtam, hanem tole 45percre vonattal, Bloemendalban. szoval anyu eldobott almereig, mert a torpoket minden 2. hetvegen viszi Jameshez, az igazi apuhoz. sokat beszelgettunk ut kozben es egyfolytaban azt sulykolta belem, hogy csinaljam meg a szakdogamat, es fejezzem be az egyetemet, mert aztan barhol - hollandban is - hamarabb kaphatok munkat. igaza van. szoba jottek a pasik is mint mindig, es olyan aranyos volt, nyomta belem az onbizalmat :) almere amugy meg mindig eleg messze volt a damtol, de igy csak kb 6 eurot kellett fizetnem odafele. nem lattam semmit a tajbol meg a varva vart szerelmembol sem; Amszterdambol mert mar sotet volt. Adamban aztan meglepodtem parszor, itt telleg mindenki tud angolul, meg a kaller is XD megerkezve Bloemendaalba azaz pontosabban
santport Zuidbe meglattam Kittit es Diat. jo volt ujra kicsit magyarul beszelni, plane, hogy kb mindig szlengben beszelek, vagy bonyolult mondatokat mondok. Dia sem messze lakik Kittitol, igyhat egyutt ballagtunk hazafele kozben mentek a sztorik, volt kozos tema boven...hat nem mindenki olyan szerencses, mint en, hogy egy iszonyu jo csaladja van... Kitti egy kulon szinten lakik, ott aztan lehet mokazni ;)
szombaton bementem A'damba. kovetven a tomeget, nem is tudom, hogy de eljutottam a durvabb reszekig, ahol felvaltva voltak a coffeeshopok es szexshopok, persze emberek szines tomege a szuk utcakban. ha mar ott voltam termeszetesen be kellett menni a legkemenyebb reszekre is: a piros lampas reszre. na ott nem fotoztam :P meghokkento a latvany, de eleg volt egyszer... Este a csajokkal meg elmentunk Harleembe inni, erdekes volt, hogy 10kor szinte senki nem volt az utcan, mikor mentunk haza, meg majdhogynem tomeg.
hazafele persze elrontottam a vonatokat, igy 2 ora helyett majdnem 3at utaztam, es 2 helyett 3x kellett atszallnom. Hilversumban persze gozom nem volt, hogy merre lesz a kovetkezo vonatom, igy leszolitottam egy csavot, aki epp a nekem megfelelo tabla elott nezelodott. Es mazlimra nagyon rendes volt, sot ugyanabba az iranyba utazott mint en csak o Enschedebe. ugyhigy egesz ut alatt beszelgettunk az elet nagy dolgairol, es nem is ertem miert, de nagyon segiteni akart hogy tobb embert ismerjek meg, es hogy jobban ki tudjam hasznalni a lehetosegeimet. egyik munkatarsa szinten magyar sot az enschedei egyetemen vagja, hogy van vmi csoport akik csak kulfoldiekbol allnak, es esetleg csatlakozhatnek. lol :) nem, nem voltak velem hosszabbtavu tervei es nem, nem sajnos. :)
itthon meseltem anyunak a messzi, gazdag regiorol, de hatarozottan mondtam, hogy nem akarok innen elmenni barmennyire is messze van A damtol. remek csaladom van, akiket sosem cserelnek el. sztem ok kicsit aggodtak, hogy nagyon megtetszik a nagyvarosi elet es el akarok majd menni...

persze mindig az az erdekes a tortenetben amit nem irok le... :):)

2 megjegyzés:

dina írta...

:D:D:D

Unknown írta...

Harleem jóóó! én ott szálltam meg!! :)