2010. március 11., csütörtök

lelassult eletem ujra felgyorsult, aminek nem igazan orulok. tuti az internet miatt van. honvagy? fura. de nincs. iszonyu jo idekint :) amugy nem erzem, hogy idekint vagyok vagy nem otthon, csak annyit hogy mas nyelvet beszelnek az emberek, masmilyen hazakban laknak, mas boltok vannak a varosban. valoszinu azert is ilyen jo, mert a csaladommal nagyon jo lenni. apu ma vacsinal megvillantotta humorat, anyuval hollandul beszelgetett mikozben en kerestem vonatot holnapra aztan hirtelen hozzamfordult es elmondta angolul, hogy apunak azert kellett a fulspray mert suket, de ez a kora miatt van -na nem mintha apu annyira oreg lenne (40korul van)amugy mar akkor is megvolt fazva, mikor jottek a repterre, azota sem heverte ki. erre apu visszaszol, h anyunak kellett idosebb pasi, tessek megkapta. :D apuval este elmentunk routert javittatni - hat igen, net nelkul nincs elet. fuggo vagyok... es hogy milyen jo is tud lenni az a vezetek nelkuli net :))) ...nekem lassan egy hete kb 5 meter hosszu vezeteken fut amit mindennap ugy kell eligazgatni, hogy neh felbukjanak benne a torpek. aztan venni kellett egy uj telot, amibe a holland simkartya belemegy. hopp 60euro kiugrott a zsebembol, ami nem sok csak ezert a szar telefonert otthon csak kb 1/4et kellett volna kiperkalnom...amugy minden csutortokon 9ig nyitva vannak a boltok, igy ma sokan voltak az utcakon, es tok elvezet volt este a varosban* kocsikazni, ami lehet, hogy apu vezetesi stilusa miatt volt XD

torpok annyira viccesek: hetfon brokkoli volt, erre Samuel odaszol a huganak, hogy szted mi ez? erre o: nem tudom de vmi noveny lehet XD az ilyeneknel mindig majdnem leesek a szekrol :)

Samuel ravasz kis ficko, anyu mondta, hogy adhatok nekik cookiet, de egyenek vacsit. Samuelnek mondtam h naponta tolem csak egyet kaphat, az anyjatol meg annyit amennyit akar. Erre anyu nevetve jon oda hozzam, hogy Samuel majdnem sirva mondta neki a dolgot. Anyunak nagyon tetszett, hogy ilyen szigoru vagyok XD igazibol nem tudok szigoru lenni, mert felolem egyenek annyit amennyi jol esik, csak 2 honap mulva en leszek a hibas, ha ketszer akkorak lesznek.

aztan, mar kapok joejtpuszit Madelinetol, annyira aranyos :)

hetveget a' damban toltom Kittinel, akivel meg sosem talalkoztam XD rajta kivul meg 2 aupairt ismerek, de majd lesz aupair talalkozo igy lehetoseg a tobbieket is megismerni.

vallalhato, hogy egyetlen ember van aki kepes ereztetni, hogy mit hagytam otthon...

1 megjegyzés:

Peny írta...

"hetveget a' damban toltom Kittinel"

??? :S
Bennem nincs semmilyen Kitti :)