2010. március 16., kedd

ma ket heten kint

:) bizony, es Gyorgyi szavaival elve en igazan rendes embereket fogtam ki. tegnap anyu megint bebizonyitotta mennyire szeret. ha latja h vmi bajom van, meg a vacsit sem kezdi el, elobb vegighallgat es segit, barmilyen faradt es barmennyi baja van a munkajaval.
Madeline annyira draga, tegnap rosszul volt, ugyh kicsit tobbet is ugrottam neki mint altalaban, erre mikor fel akartam vinni a laptopomat - ami anyue - majdnem elsirta magat, es h hova akarok menni. jol van :) maradhatok ha ugy jobb :) iszonyu okos, megertette amit apuval beszeltem angolul, ja es ami erdekes, hogy elkezdett nekem angolul valaszolgatni, persze meg csak az egyszerubbeket, de ez mar vmi :)
Samuel rendes kissrac, tiszteletben tartja a szabalyokat, es miutan magaba tomte a szamara igen utalatos brokkolit, buszken meselte anyunak :) LOL.
Apu meg halal vicces. iszonyu jo humora van, es segit ha kerek vmit, tegnap tanart intezett nekem :)

Nincsenek megjegyzések: