2010. március 17., szerda

whatdzs, i mean: nagyon koltoi....

hmm, miert van az h nehany dolog annyira letezo, hogy ide erzem a kozelseget? azert leptem at a hataron, hogy a jelenben elhessek, de miert rangat a mult vissza? csak probal...de nem adok neki eselyt, kulonben a jovot sehogy sem lehet elkezdeni epiteni. azokkal a dolgokkal sem kene foglalkoznom amiket nem tudok megoldani. tudom....
na, remek hetunk felenel tartunk, ami csak idezojelben ervenyes, elkezdtem megvonni magamtol azokat a dolgokat is amik megedesitik az ember eletet, es vacsorara mar masodik napja futast toltam, ami utan garantaltan ehes maradok egesz ejjel, de az onmegtartoztatast is erosithetem egy uttal.
nincs kulonosebb bajom, csak aszem rossz napom volt, anyu jogosan szolt be, ami amugy sem nem volt beszolas, csak en ereztem ugy...lenyegtelen, madeline viszont mar annal inkabb fontos; vagy csak en helyezem eloterbe mindennel szemben. furan viselkedik, nem beszel sokat hozzam, pedig mar eleg sok mondatat megertem - 100% holland XD - millioszor kell megkerdezni h wcre kell e menni, ehes e stb...es akkor is percekig gondolkodik. de basszus, nem az en gyerekem, nem eroltethetem ra a wcre...ezekutan persze nekem kellett takaritanom. nem akarok melleulni mikro tvzik, mert idoelszurasnak tartom - valoban...az sem jobb amit en csinalok...kb nem birok net nelkul elni. fuggo vagyok XD... - meg a jatekokhoz is sok turelmem, akkor mar inkabb tanitok neki vmit, vagy rajzolok neki, vagy hajtogatok egy nyomi sarkanyt ---> (Ancsa kedveert :P) ... az idiota holland win nem engedi belinkelni ugyh: origami dragon a youttubeon ;)

ma eloszor ereztem azt h javult az angolom, najo tegnapelott..mikor apu apuja aki a holland tanarom lett, nem ertette mit mondok,mert tul gyorsan beszeltem XD thx for the english lessons in adam XD de telleg. najo ezt csak en ertem, meg max Kitti.
szoval a lenyeg, hogy nem is olyan egyszeru ez a holland nyelv, nekem ha nincs vmiben logika akkor nagy a para, de szerencsere megint hasznosithatok nehany elemet a multambol, itt most azt ertem, hogy a nemetnek koszonhetoen olyan dolgokat is tudok hollandul amiket nem is gondoltak XD erre megszolal a tanarom: beszelek nemetul? a kis naiv XD ....
tudom h ez nem lesz erdekes tema de sztem vicces volt: meg regebben, najo oszinte leszek par napja lattam egy pokot a szobamban. nem volt tul nagy de gyorsan elfutott ugyh nem tudtam meggyilkolni. jovan mondom menekulj, remelem atmaszol Samuelhez...erre tegnap megint talakoztunk es mar kb 10esere nott. majdnem leestem a fotelbol felelmemben, de azert vhogy bekergettem az asztalom moge. igyhat probaltam ratolni az asztalt de mindig meguszta. megelegeltem az erofesziteseket es egy nagy rest csinaltam a fal es az asztalom hatta moge es megkerestem a legnehezebb, legkegyetlenebb es legkeskenyebb eszkozt amivel elpusztithatom. az egy mappa volt meg kishazankbol. nagyon laposra nyomtam vele, hala a szabadeses kozben bekovetkezo eronovekedesnek - remelem egy fizikus sem olvassa a blogomat :P - igyhat megnyugodvan tovabb msnezhettem hosszan az ejszakaba nyuloan...

1 megjegyzés:

dusmi írta...

úúúúú, tudsz sárkányt hajtogatni???