2010. március 21., vasárnap

nekem a bizalom

durva elvonasi tuneteim jelentkeznek, ha nem megy a netem, de szerencsere kezeltuk a helyzetet es miutan anyam kiakadt h tonkretettem a gepet, megoldodni latszott a problema. amugy csak szerinte tettem tonkre, de o marhara nem ert a gepekhez...meg nalam is kevesbe kocka ami mellesleg nagy szo. szte ott szurtam el h nem huztam ki a vezeteket az off gepbol....

najo nem ez volt az elmult par nap legerdekesebb resze, ugyh ra is terek a lenyegre:
Madelint probaltam lefoglalni, mert latom a fejen, hogy a tv is csak napi 4 orara koti le, ugyh eloramoltam a szines papirokat es ropke fel ora alatt felelevenitettem, hogy is kell hajot hajtogatni. oke, majd ha ti sem gyarokoljatok 10 evig nektek is ennyi ido kell hozza :P de magamtol rajottem! meg Madeline segitseget sem kertem :P am a tatika hajtogatasahoz csak 10 perc kellett, es azt igen dijjazta a kiscsaj. marmint a vegeredmenyt XD szoval sikerult egy delelottre lefoglalnom, aztan valamelyik delutan eloszor voltam vele kint a jatszoteren, es eloszor csinaltunk vmi olyat amit igazan elvezet. egyik delutan apu utodai is itt voltak ugyh 4 gyerekem volt par oran at. es ekkor rajottem, hogy maximum 2 gyereket akarok... kozben megsutottem nekik elso muvemet, amerikai palacsintat, ami sztem igen jol sikerult eltekintve attol h anyunak nincsen merlege ...

szombaton koran reggel leleptem a damba ujra. oszinten szolva ez jelenti az eletet most. ropke 4 orat utaztam erte, de megerte....english improving magasszinten***
sajnos mivel nagyon publikus a blogom, csak annyit irhatok, hogy nem irhatok le mindent.

vasarnap meglatogattam az egyetlen magyar csaladot a varosomban - amit neha falunak erzek, csak jobb infrastrukturaval mint otthon - es nagyon rendes emberekkel talalkoztam, akik sok hasznos infoval lattak el a jovot illetoleg. azt hiszem most azon a szinten allok ahol nagyon sokat kell meg tenni, hogy a kovetkezore lephessek. de megeri, mert amott* meg erre a szintre jutas eselyei is halvanyak lennenek.

vacsi kozben meseltem anyueknak aupair sztorikat...de a szaftosabbakat :D majdnem kiesett a villa a kezukbol...miert van az, hogy ok ennyire normalisan elik az eletuket?

hallgatvan mas aupaireket arra jutottam, hogy ha nem is mindenkinek de legtobbunknek olyan az elete itt amibol meg kell tanulnia hogyan tegye meg azt amire eddig nem volt kepes. es utanna persze minel sikeresebben vigye is veghez...

Nincsenek megjegyzések: